Aviseringar
Rensa alla

Min pojkvän ljuger..?!


Ämnesstartare

Som rubriken.. min pojkvän ljuger för mig. Jag har inte varit hemma på ett par dagar, och han hade fest på jobbet. Vi sågs idag ( dagen efter ) och när jag undrade varför han inte hade jobbarkläder på sig ( när han kom direkt från jobbet) så sa han att han hade försovit sig och inte hunnit ta på dom. När jag senare av en slump gick jag igenom hans sms såg ett sms där hans sambokompis skrev " ska du sova här inatt eller?" som kommit fram kl. 07.37.

När jag frågade om smset så sa han först att hans mobil varit avstängd och att han visst hade sovit hemma. ( och att jag skulle fråga hans sambo om det om jag var orolig??) Men sen när jag frågade honom igen och sa att jag inte trodde på honom så erkännde han att han sovit hos en annan killkompis som jobbar på hans jobb ( känner båda dessa killar och det var därför han inte hade haft jobbkläder.

när jag (såklart) frågade VARFÖR han ljög så sa han bara att han inte visste, men att jag "brukar vara så himla svartsjuk och orolig av mig" så att han inte hade velat oroa mig. Han lovade även att aldrig ljuga om "småsaker" i framtiden..

VAD SKA JAG TRO EGENTLIGEN?!?!?!??!?!?!?!??!?!
är det möjligt att han talar sanning nu? Jag frågade den kompisen han sa att han hade sovit hos om det stämde, och det gjorde det..


   
Citera
Ämnesstartare

hade du snokat i min telefon hade jag gjort slut.

Du verkar så misstänksam. han kanske inte pallade att bråka med dig bara?


   
SvaraCitera

DU SKA INTE TRO! Du ska stå vid spisen och föda barn [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag "snokade" inte, han sitter alltid och pillar på min telefon, och jag frågade faktiskt om jag fick hålla på med hans mobil, så det var ingen "smyggrej" direkt. 🙂

men jag hoppas han inte "pallar bara" för vi har tjaffsat lite.. men jag skulle a l d r i g bli sur för att han sov hos en kompis :S:S?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är så neurotisk att det knappst är konstigt att han vill komma ifrån dig ibland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard]mja. skulle inte du bli neorotisk om din pojk/flickvän ljuger om vart han varit på natten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjälp... några fler som kan tala om hur dom ser på saken.[sad]

jag mår lite kasst..


   
SvaraCitera
smisk

Jag fattar inte problemet. Är du missnöjd kan du alltid hitta en ny.

"LF bf"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmh. ingen som har ett halvseriöst förslag? menade mer om ni tror hans förklaring kan stämma.. eller om han har ett harem bakom min rygg plötsligt efter mer än ett år, och jag borde dumpa..( vilket jag ABSOLUT inte vill)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

augustikärlek:

skulle inte du bli neorotisk om din pojk/flickvän ljuger om vart han varit på natten?

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

"LF bf"

WTS bf only 9000g, cheaper than AH!


   
SvaraCitera
smisk

Roll on:

WTS bf only 9000g, cheaper than AH!

haha, love it [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är nog för gammal för det här..[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

augustikärlek:

När jag senare av en slump gick jag igenom hans sms

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Volta:

Du verkar så misstänksam. han kanske inte pallade att bråka med dig bara?

Verkar troligast.


   
SvaraCitera