Aviseringar
Rensa alla

Min pojkvän ljuger..?!


Varför skulle ha inte kunna tala sanning?

Du kan väl till att börja med säga att du litar på honom, eller något liknande. Och sen glömma detta. Man kan inte tåla hur mycket som helst, men om man är för restriktiv lockar det "förbjudna" nog bara ännu mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Volta:

han kanske inte pallade att bråka med dig bara


   
SvaraCitera

augustikärlek:

hjälp... några fler som kan tala om hur dom ser på saken.

om min pojkvan hade gjort som din hade jag blivit skitur och sagt det till honom, och sen hade jag sagt om natt sant hander igen sa lamnar jag honom.
har gjort detta faktiskt, du maste satta granser sa han forstar att han inte kan halla pa hur som helst.alskar han dig kommer han forsta att du menar allvar och sluta vara barnslig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Volta:

hade du snokat i min telefon hade jag gjort slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han talar säkert sanning nu, men ofta du ska tåla att han ljuger för dig hur som helst. Om du har lätt för att bli svartsjuk så är det väl självklart bättre att han är ärlig, det måste ju vem som helst förstå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

augustikärlek:

När jag senare av en slump gick jag igenom hans sms

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Åtta

Hade min flickvän varit lika neurotisk och misstänksam som du så hade nog även jag ljugit för henne. Spänn av, för i helvete! Man behöver inte vara 100% ärlig och öppen om allt i ett förhållande. So what om han kände att han ville sitta och dricka öl hos en av sina arbetskompisar? Med tanke på att du reagerar så starkt på en sån här liten skitgrej så förstår jag om han inte ville att du skulle hålla på och oroa dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

augustikärlek:

VAD SKA JAG TRO EGENTLIGEN?!?!?!??!?!?!?!??!?!

och där gick världen under !!! [surprised]

Åtta:

Med tanke på att du reagerar så starkt på en sån här liten skitgrej så förstår jag om han inte ville att du skulle hålla på och oroa dig.

[y]


   
SvaraCitera

skit i det denhär gången, inget man dumpar nån för direkt. sånadär små lögner drar väl alla till med nån gång bara för att inte oroa den andra, vare sig det handlar om föräldrar kompisar osv. klart det inte känns kul när ens partner ljuger för en men vänta och se om det händer igen,gör han det en massa gånger så kan du ju överväga att dumpa.
(fortsätt kolla hans mobil)


   
SvaraCitera
Åtta

kimberlyjoness:

(fortsätt kolla hans mobil)

Sådant beteende skulle inte göra annat än att ge honom en väldigt god anledning att dumpa henne.


   
SvaraCitera

Åtta:

Sådant beteende skulle inte göra annat än att ge honom en väldigt god anledning att dumpa henne.

hon kan ju göra det i smyg...sånt måste man fan göra som tjej såna jävla bedragare till killar det finns alltså, dom kan ju ha hur många tjejer somhelst utan att man vet om det.


   
SvaraCitera
Åtta

kimberlyjoness:

sånt måste man fan göra som tjej

Nej. Det måste man verkligen inte göra. Om man gör det ändå så förtjänar man inte någon tillit eller ärlighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

män suger no big news. om de nu ska ljuga kan de väl fan vara en smula trovärdiga åtminstone. ibland är detverkligen som om de VILL bli avslöjade. eller så är de bara precis så mongoefterblivna som man tror. jag tippar på det senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

jag tippar på det senare.

"34 Nobelpristagare är kvinnor och 743 är män"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

34 Nobelpristagare är kvinnor och 743 är män"

Mig veterligen finns det inget Nobelpris i lögnteknik [y]


   
SvaraCitera