Aviseringar
Rensa alla

Min pojkvän röker på och jag gillar det inte.. Vad göra?


Ring polisen!


   
SvaraCitera

sadomasochism är inte kärlek.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Tråkigt med din farsa, är det fortfarande så?

Nope han har skärpt till sig på senaste tiden, men det är fortfarande ett känsligt ämne

smisk:

kanske behövs att du stället ett ultimatum för att få honom att förstå?

Jag satte ju ett ultimatum men jag tog tillbaka det, för jag vill inte tvinga honom till uppoffringar. Jag gjorde mina uppoffringar själv, utan tvång, och han borde få samma möjligheter, så nu får han välja själv.
Jag behöver bara försöka vänja mig vid det, sen kommer det säkert bli bra.


   
SvaraCitera

hur ofta röker han egentligen


   
SvaraCitera

gyrostallrik:

Nope han har skärpt till sig på senaste tiden, men det är fortfarande ett känsligt ämne

I see, trist.


   
SvaraCitera
smisk

gyrostallrik:

Jag behöver bara försöka vänja mig vid det, sen kommer det säkert bli bra.

ämen sluta, du kan inte bara ge upp :s det är ditt liv och du bestämmer själv vad du ska göra och tycka, fan vad jag ogillar när människor i förhållanden bara anpassar sig och lider för den andres skull. kom igen liksom.


   
SvaraCitera

Hade varit värre om han drack massa alkohol, om man nu ska bry sig om sådant öht.


   
SvaraCitera

Börja dunka hög Straight Edge-hardcore vid middagsbordet, måla kryss på dina händer och gå med i Straight Edge Terror Force. The only way.


   
SvaraCitera

Börja rök du med.


   
SvaraCitera

gyrostallrik:

Jag behöver bara försöka vänja mig vid det, sen kommer det säkert bli bra.

Men det verkar ju vara jättekeffa uppoffringar för er båda. Varför vill han inte att du umgås med andra människor?


   
SvaraCitera

Du gör väldigt konstiga uppoffringar för hans skull som gör att jag undrar om ert förhållande ens är någorlunda hälsosamt för någon av er. Kanske ni inte ens borde vara tillsammans?
Att ställa kravet att du inte ska umgås med vissa människor låter som höjden av kontrollbehov. Man kan inte ha ett förhållande där man mäter uppoffringar som ett bevis på kärlek. Dessutom är det riktigt fulspel att typ:

gyrostallrik:

Jag gjorde mina uppoffringar själv, utan tvång, och han borde få samma möjligheter, så nu får han välja själv.

Fan vad folk ska ha så jävla konstiga relationer! [mad]


   
SvaraCitera

Prata med honom, kanske.


   
SvaraCitera

gyrostallrik:

Ja, det var det jag gjorde. Det är det som suger, det känns som jag får ge upp massa saker, men inte han, och därför skulle det vara skönt att ha någon att prata med om det.

gyrostallrik:

För min pappa har knarkat hela mitt liv och därför mår jag inte bra när min pojkvän inte heller vill sluta för min skull. Jag känner mig bara ovärdig och otillräcklig.

jag tycker du ska göra slut, och börja tänka på dig själv. Det är inte bra att känna sig ovärdig, det förstör ens självkänsla.
i ett förhållande ska båda parterna respektera varandra, och han verkar inte riktigt se hur ojämnt ert förhållande är.

BTW: VARFÖR är alla så jävla drogliberala nu för tiden? personligen har jag svårt för dumslöa pundare men det är väl så folk vill ha det... [rolleyes] okej, en sak på 70-talet när det var nytt och man inte visste hur dumt det var. Men nu, kom igen. Lär av andras misstag.


   
SvaraCitera

The May Queen:

personligen har jag svårt för dumslöa pundare men det är väl så folk vill ha det... [rolleyes]

Man kanske börjat haja att alla inte är dumslöa pundare bara för att de väljer att berusa sig med andra droger än alkohol. [rolleyes]


   
SvaraCitera

respons:

Man kanske börjat haja att alla inte är dumslöa pundare bara för att de väljer att berusa sig med andra droger än alkohol.

mm om du säger det så, men långvarigt "bruk" förstör hjärncellerna.. that's what I've heard..[zzz]


   
SvaraCitera