Aviseringar
Rensa alla

Min pojkvän tänder på sin tjejkompis...


Lomo
 Lomo
Ämnesstartare

Jag och min pojkvän har länge pratat om att ha trekant, och jag har inga som helst problem med det få jag själv är bi. Men härom dan så gav han ett förslag, att vi kunde ha trekant med en av hans tjejkompisar. 
Vi började diskutera om det och jag märker hur kåt han blev. 
Visst, tanken är upphetsande om en trekant. Men han har legat med den här kompisen och jag kan inte låta bli att bli upprörd av att han tänder på bara tanken av henne. 
Jag har sjukt dåligt självförtroende och det här gör inte direkt det bättre. 
Vad ska jag göra? Har nån varit i liknande situation?


   
Citera
mynona

Låter som om det i din situation är bättre om tredje part blir någon som inte annars ingår i ert liv. 


   
SvaraCitera

Tredje personen ska ALLTID vara en främling


   
SvaraCitera

Vet inte ens om trekant är så bra i din situation när du beskriver et så. Även om ni kör med en främling kanske han tänder på den personen, hur vet du att du inte kommer känna det jobbigt även då?


   
SvaraCitera
Lomo
 Lomo
Ämnesstartare

Tennsoldat:
Vet inte ens om trekant är så bra i din situation när du beskriver et så. Även om ni kör med en främling kanske han tänder på den personen, hur vet du att du inte kommer känna det jobbigt även då?

Det är en sak att tända på en person man inte umgås med, men denna tjej han vill ha trekant med känner båda han och jag och umgås med. 
Det känns som om att han vill ha trekant med henne enbart för att han legat med henne tidigare och antagligen vill ha det igen. 
Vi säger att vi skulle ha en trekant med denna person, det jag oroar över mig då är att det kommer sluta med att han bara håller på med henne och jag blir "utanför" 


   
SvaraCitera

Ha inte trekant men en vän, blir bara dåligt då...


   
SvaraCitera
mens
 mens

Lomo: Vi säger att vi skulle ha en trekant med denna person, det jag oroar över mig då är att det kommer sluta med att han bara håller på med henne och jag blir "utanför"

Anmäl

Citera

detta kan ju hända även med en okänd


   
SvaraCitera

steg ett borde väl vara att du berättar för honom att du är orolig att hamna utanför.


   
SvaraCitera