Aviseringar
Rensa alla

Min pojkvän vill att jag kallar honom för pappa när vi har sex


Ämnesstartare

entrasigsjäl:

Tack på förhand.

Kan helt enkelt vara så att han tänder på sådant rollspelande vid sex?
Hur seriös han är med att ha sex med sin eventuella dotter vet jag inte, hoppas han inte är seriös men är han det så gör dig själv en tjänst och välj inte honom för en framtid tillsammans.

Fråga honom annars varför han vill att du ska kalla honom för pappa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Eh, vet inte om min poäng framgick, men ja.

alltså.
Jag tycker också det är fel att han vill våldta ett framtida barn. Min poäng (som kan va svår att hitta ibland) var att antingen dumpar hon eller så står hon ut eller så säger hon "du den där incestgrejen du gillar när vi har sex, den funkar inte för mig"

+ ser ej problemet med att någon författar incestnoveller, det kan ju vara bara en fantasi som man gillar att ge utlopp för. I text, ej handling.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kinky


   
SvaraCitera

Äckligt, säger jag bara. Jag skulle dumpat honom direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Turbansvan:

Visst gör det ont när kroppar brister
varför skulle annars dåren tveka.

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

+ ser ej problemet med att någon författar incestnoveller, det kan ju vara bara en fantasi som man gillar att ge utlopp för. I text, ej handling.

Alltså, det jag menade var att det faktum att hon fått reda på något genom att snoka i hans dator inte automatisk fråntar henne rätten att vara arg över detta. Jag tycker inte heller att det är problem om någon skriver incestnoveller eller att hon har någon rätt att bli arg över just det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Tycker för övrigt att man bör ifrågasätta sitt förhållande om ens partner tycks planera att våldta sitt framtida barn.

Word.


   
SvaraCitera
Draft

entrasigsjäl:

. Han vill att jag ska säga saker som att jag är "pappas lilla hora" och "be om att få suga pappas kuk" m.m.

sjuukt vanlig fetish, inget du ska lägga någon större vikt på. har han inte haft sex med sina päron nu betyder det att han aldrig kommer ha det. du ska inte vara orolig. det som tänder honom egentligen år tanken på att andra har incestsex inte han, när han vill bli kallad pappa är det bara ett rollspel, som har att göra med facinationen över tabu och de roller som finns i en familjerelation. du ska inte vara orolig över att han skulle ha sex med sin egen dotter, när man får barn ser kroppen i de flesta fall till att man inte blir sexuellt attraherad av dem.

så bry dig inte om dirty talket. det hade kunnat vara värre, han hade kunnat vara en furry


   
SvaraCitera

Kan detta bero på en traumatisk upplevelse i din pojkväns barndom? Han kanske blev utnyttjad och sånt. Tycker du ska fråga honom eller nått. Då kanske han kan få gå till en psykolog och bearbeta det han varit med om, så kanske han kan gå vidare och sånt sen. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Alltså, det jag menade var att det faktum att hon fått reda på något genom att snoka i hans dator inte automatisk fråntar henne rätten att vara arg över detta.

fattar.
Fast ändå, hon får ju räkna med lite motilska över att ah. Äh. Jag lämnar det där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Hur seriös han är med att ha sex med sin eventuella dotter vet jag inte, hoppas han inte är seriös men är han det så gör dig själv en tjänst och välj inte honom för en framtid tillsammans.

Jag frågade honom dagen därpå om han var seriös, men han svarade bara kryptiskt så jag förstod aldrig riktigt vad han menade, men med tanke på att han vill att jag kallar honom för pappa + att han sagt att han inte ser något fel eller konstigt med att hångla med sina syskon på fyllan, så tror jag mycket väl att han kan vara seriös.

mediakatt:

Jag tycker inte heller att det är problem om någon skriver incestnoveller eller att hon har någon rätt att bli arg över just det.

Det är ju vidrigt, äckligt. Hade du velat vara tillsammans med någon som tände på sådant?

Draft:

sjuukt vanlig fetish, inget du ska lägga någon större vikt på.

Jaså? Om det nu är så vanligt varför har jag då inte upplevt det med tidigare sexpartners?

Draft:

så bry dig inte om dirty talket. det hade kunnat vara värre, han hade kunnat vara en furry

Vad är en furry?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draft:

när han vill bli kallad pappa är det bara ett rollspel, som har att göra med facinationen över tabu och de roller som finns i en familjerelation.

Må så vara, men jag blir bara illamående och får associationer till min riktiga pappa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

entrasigsjäl:

Må så vara, men jag blir bara illamående och får associationer till min riktiga pappa.

gör slut om du mår dåligt av det hela, det hade iaf jag gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

gör slut om du mår dåligt av det hela, det hade iaf jag gjort.

Jag älskar honom, så det är inte ett alternativ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

entrasigsjäl:

Det är ju vidrigt, äckligt. Hade du velat vara tillsammans med någon som tände på sådant?

Att du tycker att saker han tänder på är äckliga innebär inte att du har någon rätt att bli arg på honom.

Nej, jag har ingen direkt önskan om att vara tillsammans med någon som tänder på sex mellan fädrer och döttrar. Skulle dock inte bry mig om att personen jag var tillsammans med gjorde det, såvida de inte uttrycker planer på att ligga med sina framtida barn.


   
SvaraCitera