Aviseringar
Rensa alla

min pojkvän vill ha sex ?


Ämnesstartare

hey , jag är 13år & oskuld . min pojkvän som jag har varit tsm med i 3½ vecka vill ha sex med mej . när han frågade första gången via sms sa jag kanske senare , vet inte vad jag ska svara .. ?

jag har aldrig gjort det förut , är oerfaren och väldigt tveksam . vad skulle ni ha gjort om ni var mej .. ?

tack i förhand !


   
Citera
Ämnesetiketter

Vill du så gör det, men prata igenom det med honom först och använd skydd.


   
SvaraCitera

du är uppenbarligen inte mogen att ta beslutet själv, så jag anser att du ska lyssna på vad folk i tråden skriver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag känner hnm inte så bra & vet inte riktigt i så fall hur jag ska säga det ..


   
SvaraCitera

teessiie:

jag känner hnm inte så bra & vet inte riktigt i så fall hur jag ska säga det ..

"Jag vill hellre lära känna dig bättre och är inte så säker just nu." Är du för feg skicka ett mess eller något.


   
SvaraCitera

Eller så pratar du med honom.


   
SvaraCitera

Brukar säga att man ska vänta med det där tills man känner att man kan gå in på ica och köpa kondomer utan att skämmas [y]

Men om du inte känner dig redo ska du vänta. Du behöver inte ha sex med någon bara för att ni är ihop, speciellt inte i din ålder


   
SvaraCitera

teessiie:

13år & oskuld

teessiie:

3½ vecka

Jag skulle deffinitivt låtit bli... Håll på din oskuld länge, det kommer du aldrig att ångra! Men, om du släpper den för lätt, och speciellt med en kille du varit tillsammans med i en period du räknar i veckor , finns det en stor chans att du ångrar dig! [no-no]
Så gör det enda vettiga och låt bli tycker jag! [y][y][y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur gammal är han?


   
SvaraCitera

teessiie:

min pojkvän som jag har varit tsm med i 3½ vecka vill ha sex med mej

teessiie:

jag känner hnm inte så bra

mitt råd är att inte ha sex med honom än [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whistlersmom:

hur gammal är han?

han är lika gammal som jag är ,


   
SvaraCitera

Asså du är för ung -.- Vill du minnas han som din första i resten av ditt liv? (han kommer förmodligen bara dumpa dig efteråt om ni bara har varit tillsammans 3 och en halv vecka) han har verkligen inte förtjänat sex.


   
SvaraCitera

teessiie:

och väldigt tveksam . vad skulle ni ha gjort om ni var mej .. ?

Eftersom han föreslår det och du är så tveksam att du skapar en tråd här: definitivt inte. Vänta tills du verkligen vill och det känns rätt.


   
SvaraCitera

3½ vecka är för lite, plåga honom i åtminstone tre-fyra månader! [party][party]


   
SvaraCitera

Netherlick:

han har verkligen inte förtjänat sex.

förlåt men vilken retard du är.


   
SvaraCitera