Aviseringar
Rensa alla

min pojkvän vill ha sex ?


Resultat:

förlåt men vilken retard du är.

ja tack men på vilket vis, förklara 😀 Btw menade typ att hon kunde iaf vänta i något år tills hon är tillräckligt gammal och att han är villig att vänta så har han väl förtjänat att se hennes intima sida


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

typ att hon kunde iaf vänta i något år tills hon är tillräckligt gammal

hahah vet redan nu att det nog inte kommer hålla så länge 😉


   
SvaraCitera

teessiie:

hahah vet redan nu att det nog inte kommer hålla så länge 😉

Sant men man försöker iaf göra så folk följer lagen xD Oavsett om orden fungerar elr inte.


   
SvaraCitera

tror mer han är ute efter sex snarare än ett förhållande. med tanke på att du är osäker så tycker jag du ska vänta. tycker han om dig så kommer han att vänta tills du är redo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

teessiie:

hahah vet redan nu att det nog inte kommer hålla så länge 😉

Om det inte ens är så seriöst så kan du lika gärna vänta. Eller om du verkligen bara vill göra det så gör det... du måste ju känna efter själv. Du förväntar väll inte att någon på UM ska veta bättre än dig själv när du är redo?


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

teessiie: min pojkvän som jag har varit tsm med i 3½ vecka vill ha sex med mej
teessiie: jag känner hnm inte så bra

Min första fråga till dig är hur gammal är din pojkvän? I eran ålder så susar funderingar och känslor så jag skulle nog hålla mig kall.


   
SvaraCitera

Netherlick:

Sant men man försöker iaf göra så folk följer lagen xD Oavsett om orden fungerar elr inte.

Vilken lag? Killen är lika gammal som henne. Det är inte olagligt för någon av parterna att ha sex med varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dumpa han å sexa hans kompisar istället


   
SvaraCitera

zulgum:

hur gammal är din pojkvän?

teessiie:

han är lika gammal som jag är


   
SvaraCitera

Otrogen hund:

Vilken lag? Killen är lika gammal som henne. Det är inte olagligt för någon av parterna att ha sex med varandra.

hmmm sant, iaf så tycker jag de borde finnas en lag om det xD under tidelag och prostitution (som oxå borde finnas lagar emot)

När man är 13 så tänker man inte efter ordentligt xD Elr vad de bara jag som var dum vid 13 års åldern [tired]


   
SvaraCitera

Otrogen hund:

zulgum: hur gammal är din pojkvän?
teessiie: han är lika gammal som jag är

HAHAHA, Epic fail, solsting gör så att man blir go i huvudet.. Men i så fall skulle jag absolut inte göra de, bli av med oskulden är ditt livs viktigaste knull och de du kommer minnas i alla framtid. Plus att snubben inte har fått hår på lilla snorken, folk är desperata i den åldern men brukar lugna sig ett tag.


   
SvaraCitera

HAHA! [bigsmile] [cute]


   
SvaraCitera

Netherlick:

hmmm sant, iaf så tycker jag de borde finnas en lag om det xD under tidelag och prostitution (som oxå borde finnas lagar emot)

Finns ingen lag mot tidelag och inte mot prostitution heller.

Om två st 13-åringar vill knulla, så låt dem göra det. Skadar ju ingen annan direkt.


   
SvaraCitera

Otrogen hund:

Finns ingen lag mot tidelag och inte mot prostitution heller.

ja de skrev jag ju -.-

Okej de kanske inte skadar tills hon är gravid -.-' kom inte och säg: det är en lite chans. För det är väl ingen 13 årig tjej som ska bli 14 som vill ha unge egentligen(och om dom vill ha barnet så tänker dom bara på sig själva) kan man inte vara bered att ta ansvar för en unge ska man inte ha sex alls [no-no]


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

du är uppenbarligen inte mogen att ta beslutet själv, så jag anser att du ska lyssna på vad folk i tråden skriver.

[love]

Resultat:

förlåt men vilken retard du är.

[love]


   
SvaraCitera