Aviseringar
Rensa alla

min pojkväns kompis


Ämnesstartare

Fallingapart:

Sist sa han "du säger inte så mkt" till mig.. Va d för att få någon uppmärksamhet? fattar inget. Killar e svåra.

Okeej, ja fattar som sagt inte varför du inte tar en paus hehe [crazy]. Sedan ska du inte vänta dig att hans kompis gör något. Varit med om typ de där, jag gjorde såklart inget. Min polare ffs orka göra han ledsen på mig för någon random brud [rolleyes].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

Okeej, ja fattar som sagt inte varför du inte tar en paus hehe . Sedan ska du inte vänta dig att hans kompis gör något. Varit med om typ de där, jag gjorde såklart inget. Min polare ffs orka göra han ledsen på mig för någon random brud

Jag har föreslagit en paus men han sa antingen e det slut eller inte. Så tog det slut och han bölade i 1 timme så hann jag ångra mig eftersom han tog fram alla minnen och sånt.. Så jag måste först få ordning på mitt liv innan jag kan göra slut eller försöka övertyga att ta paus.

Men det beror väl på hur länge man har varit vänner? Dom har bara varit vänner sen i somras typ och började umgås mest nu under hösten innan tränade dom bara tsm. Jag kan inte sluta tänka på honom, han får min mage att pirra 🙂 var så längesen som man hade den underbara känslan...

Så du hade aldrig försökt något??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fallingapart:

Så du hade aldrig försökt något??

neje nevahh. Ingenting är fast, gör slut med honom. Om du saknar honom så försök att ta tillbaka honom. Om han älskar dig, och du visar de lär de ju vara lungt.

ELLER så försöker du fixa det förhållande du redan har.


   
SvaraCitera

det är vanligt att man får känslor för någon annan då man varit ihop med någon länge, man får fundera på om man vill välja rutinen med sin pojkvän eller det nya, spännande med någon ny. Men man får tänka över noga, för det finns ofta en bra anledning till att man har varit ihop med sin partner länge.

Jag tror att du överreagerar väldigt mycket på vad denna kille sagt och gjort. Kanske för att du vill ha spänning i vardagen? Personligen så tror jag aldrig det är bra att svinga sig från kille till kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leverpastejmedgurka:

ditt namn

äter jag nu 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leverpastejmedgurka:

Jag tror att du överreagerar väldigt mycket på vad denna kille sagt och gjort. Kanske för att du vill ha spänning i vardagen? Personligen så tror jag aldrig det är bra att svinga sig från kille till kille.

håller med där. Men de är ju hennes val så vid säga 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

Bifogad bild

Dagens bästa [bigcheers]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Dagens bästa [bigcheers]

[party]


   
SvaraCitera

Fråga honom bara.

Bli tillsammans med honom, din nuvarande kille kommer hata dig.
Bli dissad, du blir lämnad helt ensam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leverpastejmedgurka:

det är vanligt att man får känslor för någon annan då man varit ihop med någon länge,

Ja det kan jag relatera till.. Men saken är den att jag var så ung när min pojkvän och jag blev ihop och det har hänt en del saker som gjort att jag tappat känslor för honom. Tror inte bara det e för att vi varit ihop länge..

Leverpastejmedgurka:

Men man får tänka över noga, för det finns ofta en bra anledning till att man har varit ihop med sin partner länge.

Njaa i detta fallet beror det på att han är en trygghet för mig iochmed att jag har haft otur med vänner.. Samtidigt tycker jag om honom väldigt mkt och vill inte förlora honom som vän.. Det känns som jag inte riktigt kan ta steget fullt ut att göra slut, fastän d nog e det rätta..

Leverpastejmedgurka:

Jag tror att du överreagerar väldigt mycket på vad denna kille sagt och gjort. Kanske för att du vill ha spänning i vardagen? Personligen så tror jag aldrig det är bra att svinga sig från kille till kille.

Ja du har rätt i att jag kanske ser varenda sak han gör som en signal fastän det kanske inte betyder något bara för att jag vill d ska göra det.
Önskar att jag aldrig hade träffat denna kille, han gör mig helt knäsvag hehe.

Teal Crab:

Fråga honom bara.

Bli tillsammans med honom, din nuvarande kille kommer hata dig.
Bli dissad, du blir lämnad helt ensam.

Inte så lätt att bara fråga eftersom det kanske leder till att han säger något till min pojkvän om det och eftersom jag kanske är helt fel ute.. Hehe förstår din poäng. Ska fundera ett tag innan jag gör något drastiskt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera