Aviseringar
Rensa alla

Min pojkväns otroliga utbrott mot mig. (Är väldigt rädd och förvirrad nu)


Ämnesstartare

Allting började i fredags, jag hade bestämt sedan innan med min pojkvän att jag skulle till en fest hos mina väninnor. Min pojkvän hade inga problem med det och vi bestämde att han skulle komma över med bilen och hämta mig vid 1 tiden ungefär på natten.

Jag stod och väntade med mina väninnor plus en av mina kompisars kille, som jag själv kände sedan tidigare. Jag gav honom en lätt kram för att säga hej då och min pojkvän råkade se det och det var nu helvetet började. Han sprang fram till den här killen, knuffade helt oprovocerat omkull honom medan han skrek ''Rör henne inte!! Din jävel!!'', sedan tog han tag i min arm och liksom förde mig in i bilen så åkte vi till hans hem som vi planerat innan.

Hemma hos han fortsatte det hela och han gick i närmast någon form av psykotisk utbrott, han var en helt förändrad människa. Jag kände inte igen honom alls. Vi har varit ihop i över 1 år och jag har känt han i flera år innan vi blev ihop, jag har aldrig sett ens en tendens till det här tidigare. Han knuffa omkull mig och slog sönder saker i sitt eget hem. Han gick helt berserk medan han skrek massvis med fula ord om mig. Fast jag försökte förklara så lyssnade han inte, det gick inte ens att få kontakt med honom, jag var otroligt rädd och förvirrad och väntade på en chans att fly, när han efter ett bra tag gick in på toan en stund tog jag chansen och sprang ut och sprang ända vägen hem till mig.

Nu sitter jag fortfarande och skakar och är väldigt rädd och förvirrad och ledsen. Det känns inte som min kille längre utan en helt annan person. Han skickar SMS och ringer mig hela tiden nu men jag svarar inte på något av dem och jag är i smärre chock nu fortfarande och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. [sad]

Jag fattar inte hur annorlunda en människa kan bli...[sad]

Jag behöver råd om hur jag ska göra för jag känner mig maktlös.


   
Citera

Jävligt jobbig situation. Håll dig borta från honom ett tag, oavsett.

Tar han några droger eller mediciner som kan förorsakat det? Låter ju jävligt skumt att han helt plötsligt skulle bli sådan.


   
SvaraCitera

Låter mycket läskigt.
Prata inte med honom förens han har lugnat ned sig helt och ta då reda på vad sjutton som hände.

Kan han ha tagit något?


   
SvaraCitera

oj, jag blir jätteberörd av det här. Jag skulle känna mig så osäker om min partner gjorde så, vara rädd för att han skulle skada mig. Om du känner att det går, fråga varför han reagerat som han gjort. Bemöt lugnt och absolut inte anklagande. Utifrån vad han svarar får du fundera på om han är någon du vill fortsätta vara tillsammans med.

Jag skulle överväga att bryta upp med en partner som uppvisar såhär våldsamma sidor, för att skydda mig själv. Jag vill känna mig trygg i min partners sällskap.

Kram,
eder Postorderhora.


   
SvaraCitera

se till att prata med någon om det och lämna killen omgående.


   
SvaraCitera

KingGurka:

Tar han några droger eller mediciner som kan förorsakat det? Låter ju jävligt skumt att han helt plötsligt skulle bli sådan.


   
SvaraCitera

Jag tror att han är orolig för att du ska lämna honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade bett en sån partner söka hjälp snarast möjligt och aldrig gått i närheten utav denne igen.


   
SvaraCitera

fan vilken jobbig sits, fråga honom vad hans problem är och varför han freaka ut som han gjorde. Överdrivet svartsjuk pojkvän asså, inte bra alls.. det där kan ge vääääldigt jobbiga konsekvenser om det fortsätter.


   
SvaraCitera

skulle också sprungit hem och sedan dissat. kanske svarat på sms eller samtal efter några dagar och sagt att han kan dra åt helvete, typ [tard]


   
SvaraCitera

Låter som om du inte ska vara ensam med honom igen på ett tag. Men ring honom o fråga honom vad som hände. Låter ju hemskt.


   
SvaraCitera

Man behöver ju inte hora runt och krama killar liksom hejvilt [shake]


   
SvaraCitera

Miceparade:

KingGurka: Tar han några droger eller mediciner som kan förorsakat det? Låter ju jävligt skumt att han helt plötsligt skulle bli sådan.

OF 5:

se till att prata med någon om det och lämna killen omgående.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja...hur och varför han blev så här är det jag mest undrar över. Han såg verkligen helt borta ut i ansiktet, nästan galen. Det var inte som han brukar se ut, han brukar vara lugn och glad sådär..

Jag har stora funderingar på att dumpa honom, jag vet inte om det går att fortsätta med honom efter det hör, just nu känns det inte som att jag ens vill se eller höra från honom någon gång igen. Jag som var så lycklig med honom, allt var helt underbart och så händer det här. [sad]


   
SvaraCitera

IdaX:

Jag som var så lycklig med honom, allt var helt underbart och så händer det här.

Fråga om han är rädd för att förlora dig. Tydligen så vart han otroligt svartsjuk bara av att du kramade en annan kille.


   
SvaraCitera