Aviseringar
Rensa alla

Min pojkväns otroliga utbrott mot mig. (Är väldigt rädd och förvirrad nu)


IdaX:

Han såg verkligen helt borta ut i ansiktet, nästan galen. Det var inte som han brukar se ut, han brukar vara lugn och glad sådär..

Låter ju tveklöst som att han tagit någon form av drog, alternativt fått någon sorts psykbryt. Men om han tar droger tycker jag det kan vara anledning nog att dumpa honom.


   
SvaraCitera

Har han visat någon form av avundsjuka innan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Fråga om han är rädd för att förlora dig. Tydligen så vart han otroligt svartsjuk bara av att du kramade en annan kille.

Det måste ju vara något åt det hållet. Men jag ska avvakta i alla fall ett bra tag med att ta kontakt med han. Just nu tål jag inte att göra det. Alla mina vänner är också i chock för de såg ju vad han gjorde på festen redan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår att du är hemskt skärrad. Ge honom tid till att lugna ner sig och ring honom när du själv också blivit lugnare. Det kan ha hänt honom något eller så har han tagit något som gjort honom sådär arg. Låt han förklara sig and take it from there, liksom.

Verkar det däremot inte finnas någon "bra" anledning till hans beteende så tycker jag att du ska vara på din vakt i fortsättningen. Gör han så igen tycker jag att du ska göra slut för ditt eget bästa, och be honom söka hjälp för sina aggressionsproblem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Låter ju tveklöst som att han tagit någon form av drog, alternativt fått någon sorts psykbryt. Men om han tar droger tycker jag det kan vara anledning nog att dumpa honom.

Ja eller hur. Han liksom triggade igång sig själv hela tiden också genom att insinuera olika saker hela tiden som ''Du har säkert knullat han tidigare va?, ditt jävla luder borde förstått att du varit otrogen hela tiden'' och fast jag förnekade detta så höll han på som om det var sanning. Han liksom inbillade sig själv massvis med saker han inte har några belägg för.


   
SvaraCitera

IdaX:

Men jag ska avvakta i alla fall ett bra tag med att ta kontakt med han

Det är bra, då visar man tydligt att det han gjorde var helt absurt. Om det är så, att han är svartsjuk så måsta han jobba på det. Fungerar inte annars.

Ibland så förvånar man sin partner väldigt mycket.


   
SvaraCitera

IdaX:

Han såg verkligen helt borta ut i ansiktet, nästan galen. Det var inte som han brukar se ut, han brukar vara lugn och glad sådär..

sötnos:

Låter ju tveklöst som att han tagit någon form av drog, alternativt fått någon sorts psykbryt.


   
SvaraCitera

sötnos:

Men om han tar droger tycker jag det kan vara anledning nog att dumpa honom.

Haha..


   
SvaraCitera

dumpa


   
SvaraCitera

lolcat:

Haha..

[tard]


   
SvaraCitera

IdaX:

Jag stod och väntade med mina väninnor plus en av mina kompisars kille, som jag själv kände sedan tidigare. Jag gav honom en lätt kram för att säga hej då och min pojkvän råkade se det och det var nu helvetet började. Han sprang fram till den här killen, knuffade helt oprovocerat omkull honom medan han skrek ''Rör henne inte!! Din jävel!!'', sedan tog han tag i min arm och liksom förde mig in i bilen så åkte vi till hans hem som vi planerat innan.

hade han aldrig sett eller hört talas om den här killen tidigare? mycket märkligt beteende, hur som helst. varför vara ihop med en grottmänniska?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kort_visit:

hade han aldrig sett eller hört talas om den här killen tidigare? mycket märkligt beteende, hur som helst. varför vara ihop med en grottmänniska?

Nej, vad jag vet kände han inte honom. Kanske därför han kände sig så hotad, vad vet jag.

Ja, en grottmänniska var inte det jag trodde jag var ihop med, jag känner mig så lurad och utnyttjad. Jag har spenderat 1 år tillsammans med en kille som visar sig vara helt annorlunda än vad jag trott. Aldrig varit så besviken på någon som jag är nu, kan knappt sova eller göra någonting på grund av detta är verkligen nedbruten...[sad]


   
SvaraCitera

Låter inte direkt som ett kap. Förstår att det måste kännas jobbigt. Men som de andra sagt, prata med honom och analysera situationen. Bestäm dig därefter om han är värd att hålla kvar (har svårt att se någon legitim anledning till hans utbrott dock).


   
SvaraCitera

Han verkar ju vara ett mentalfall.


   
SvaraCitera

isola:

[tard]

Ingen som tar droger är värd att bli älskad. [crazy]


   
SvaraCitera