Aviseringar
Rensa alla

min polare fick spö hjälp


Ämnesstartare

hej vi va ute på krogen igår och han fick hårt me däng och blödde massa och så och slog ut några tänder som saknas i hans mun nu och fick stor fläsk läpp sen tro han att han kanske brytit näsan för den är stor och ha konstig form än va den bruka ha
och han ha ont i näsan också
han ligger på min soffa nu för vi kan inte söka vård för då kommer dom på sjukhuset plinga aina och min polare är igen känd av aina sedan tidjare så då kommer dom komma och plocka han på förhör och då riskera han att åka fast
så vet någon här hur jag ska vårda han?
om det är nån som plugga till sjuksköterska eller så
och sen vilka mediciner han ska ta för jag ha bara alkohol och meta men han har fortfarande ont


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Uppsök professionell vård. Direkt.

Finns knappast skäl för att han ska åka fats om han inte gjort något i detta fallet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:
Uppsök professionell vård. Direkt.

Finns knappast skäl för att han ska åka fats om han inte gjort något i detta fallet.

han försvara sig och slog tillbaks och kanske finns på krogens kamera och hade på sig vapen som man inte får bära


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meta: han försvara sig och slog tillbaks och kanske finns på krogens kamera och hade på sig vapen som man inte får bära

Så p.g.a detta vill ni riskera att han blir infekterad och mår såpass dåligt att han kan dö istället för att söka vård?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:

Så p.g.a detta vill ni riskera att han blir infekterad och mår såpass dåligt att han kan dö istället för att söka vård?

det är därfö jag skapa tråd här och på andra sidor för vi behöver hjälp.
men ja han kan inte åka i fängelset nu för han ska bli pappa snart
och mamman har inte råd att ge ungen det den behöver helt själv
sen så borde jag klara att opperera om en doktor gör det vi är båda människor bara nån säger hur jag ska göra så fixa harry biffen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En död pappa är såpass mycket bättre, särskilt när du själv inte verkar kunna ett skvatt om hur man ska göra något.


   
SvaraCitera
b1son

ring 1177  dom coachar dig säkert genom operationen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:
En död pappa är såpass mycket bättre, särskilt när du själv inte verkar kunna ett skvatt om hur man ska göra något.

ja men om han endå ska dö kan vi försöka säg hur man gör tack

böghög:
ring 1177  dom coachar dig säkert genom operationen

kostar det pengar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åk in till sjukhuset, finns ingen anledning att stana hemma med sådanna stora skador. Tror inte att de kommer anmäla. Annars ring 1177


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meta: och slog ut några tänder som saknas i hans mun

hehe ojdå, ja 
konstigt om man slår ut ngns tänder & de fortfarande sitter kvar

hoppas det blir bättre & ej upprepas iaf. lycka till med allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meta:
hej vi va ute på krogen igår och han fick hårt me däng och blödde massa och så och slog ut några tänder som saknas i hans mun nu och fick stor fläsk läpp sen tro han att han kanske brytit näsan för den är stor och ha konstig form än va den bruka ha
och han ha ont i näsan också
han ligger på min soffa nu för vi kan inte söka vård för då kommer dom på sjukhuset plinga aina och min polare är igen känd av aina sedan tidjare så då kommer dom komma och plocka han på förhör och då riskera han att åka fast
så vet någon här hur jag ska vårda han?
om det är nån som plugga till sjuksköterska eller så
och sen vilka mediciner han ska ta för jag ha bara alkohol och meta men han har fortfarande ont

Vårda han genom att:

Skita i alkohol om man inte tål det.
Gå till käftis.
Och besök sjukan... hänvisar till följande videoklipp angående bojkott utav näsbrytnad:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta:

hehe ojdå, ja 
konstigt om man slår ut ngns tänder & de fortfarande sitter kvar

hoppas det blir bättre & ej upprepas iaf. lycka till med allt

nej han ha nåra tänder kvar i munnen
tack han är på bättrings vägen tro vi för han ha inte lika ont nu som förra vecken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lika bra att avliva, verkar inte vara någon förlust för världen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meta: nej han ha nåra tänder kvar i munnen

oj, låter hemskt


   
SvaraCitera