Aviseringar
Rensa alla

Min polare snodde tjejens mobil


Ämnesstartare

Hallåhallå 🙂

Nu äre såhär att jag träffat en jättesöt tjej som går i min klass, hon är superfin på alla vis o börjar få känslor för henne. Men det finns ett problem.

För några veckor sen var jag o några polare ute på krogen, o en av mina polare snodde en mobil ur handväskan på denna donna. En ny svinigt dyr sak, sen när den blev spärrad så fick jag den för att försöka låsa upp. Det finns bilder på henne i mobilen massa stycken och hon är inlagd som "jag-kontakt" Alltså är det hennes mobil han har stulit.

Jag gillar henne o vet inte vad jag ska göra, om jag bara ska slänga den åt helvete eller om jag ska erkänna det för henne, vill inte att hon ska hata mig [cry] Någon idé?


   
Citera
Ämnesstartare

Är du dum i huvudet eller? Ge den till henne och förklara vad som hände, tvekar på att hon kommer hata dig för det. Orka slänga folks saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ge tillbaka den och förklara hur det gick till, om du blir dissad så finns det inte så mycket mer att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha det där var ju dumt


   
SvaraCitera
mynona

Hon kommer nog att uppskatta din ärlighet om du är modig nog att ge henne den och erkänna vad som hände.

Är du för feg att göra det så får du lämna den där du säkert vet att hon hittar den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Är du för feg att göra det så får du lämna den där du säkert vet att hon hittar den.

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kände henne inte när han snodde mobilen utan det är nyligen som jag lärt känna henne, känns som att hon kommer hata mig o tro att det är jag som tog den o polarn kommer knappast gå in o erkänna här [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Är du för feg att göra det så får du lämna den där du säkert vet att hon hittar den.

+2


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför sade du inte till honom att man inte tar andras telefoner din dumming, och lade den där hon kunde hitta den på en gång?
Dumma unge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Varför sade du inte till honom att man inte tar andras telefoner din dumming, och lade den där hon kunde hitta den på en gång?

För att en ibland tar andras telefoner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

För att en ibland tar andras telefoner?

tar som i stjäl och eller tar som i frågar om lov som i ett lån och sedan återlämnar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

tar som i stjäl och eller tar som i frågar om lov som i ett lån och sedan återlämnar?

Stjäl såklart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Stjäl såklart.

så gör man inte??????????????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

så gör man inte??????????????

Varför inte? Säger inte att alla gör så, du behöver liksom inte göra det om du inte vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Varför inte? Säger inte att alla gör så, du behöver liksom inte göra det om du inte vill.

Det gör det väl inte okej för det?


   
SvaraCitera