Aviseringar
Rensa alla

min proffsiga musik i ny skepnad


Ämnesstartare

att göra reklam för sin musik är sällan uppskattat, men nu är det faktiskt så att jag är jävligt bra så jag får göra det ändå
http://soundcloud.com/skillna-den/inhalation-annihilation


   
Citera
Ämnesetiketter
sincan

Image


   
SvaraCitera
sincan

installera inte den skiten btw, fick aldrig bort den...[mad]


   
SvaraCitera

Musik är inte nödvändigtvis bra och avancerad bara för att den är svårlyssnad - kom ihåg det [smile]


   
SvaraCitera

Lol. Du kanske inte ska skriva att du är ett proffs och jävligt bra om ingen vet vem du är. Du framstår som en pompös idiot. Du skadar bara ditt namn när du gör det.

Sen var ju låten inte bra alls. "Men gör bättre själv då!". Ja, det har jag redan gjort.


   
SvaraCitera

välkomponerat. skön mystik i "versen"!


   
SvaraCitera

Ska lyssna på grund av välsignat av Schism


   
SvaraCitera

tevepro:

om ingen vet vem du är.

hänskapt/irasmus/infraröd är en um:are av klassiskt mått. att du inte känner till detta tyder på storskalig ignorans.


   
SvaraCitera

Schism:

hänskapt/irasmus/infraröd är en um:are av klassiskt mått. att du inte känner till detta tyder på storskalig ignorans.

Pratade inte om honom som UM:are. Utan som artist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är ensam och rädd:

Musik är inte nödvändigtvis bra och avancerad bara för att den är svårlyssnad - kom ihåg det [smile]

vad var det som var svårt?

tevepro:

Du skadar bara ditt namn när du gör det.

skiter väl i vad som skadar mitt namn, så länge ingen skadar mig är det ok

sincan orkar jag inte citera men mitt svar som är väldigt informativt till den övriga publiken är att jag inte har använt loopar öht utan allt är "not efter not" och trumspåret särskilt är jag särskilt noggrann med att justera volymen på varje slag... jag försöker inte framstå som en pompös idiot eller jo kanske lite... provokation är gott, det fick ju er att lyssna och reagera vilket jag tycker är roligt, så jag fick alltså som jag ville

Schism:

välkomponerat. skön mystik i "versen"!

ett stort tack [party]


   
SvaraCitera

Låtjäveln var go.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cheers]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera