Aviseringar
Rensa alla

Min psykolog suger.


Du ska inte ljuga för din psykolog, det är ingen bra grej. Sen är det svårt att hitta en psykolog som man klickar med och som förstår. Min satt mest och väste fram "Du behöver hjälp, Åsa" utan att hjälpa mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visa att du är psykad [cheers]
Ta med dig en vass kniv och storma in till henne nästa gång ni har möte och dra upp tröjan och hota med att du ska skära upp handleden. Skrik att du inte orkar mer och att du vill ha riktig hjälp nu på en gång, kasta saker omkring dig och prata nonsens med väggarna. Det borde funka!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Eller förlåt det blev en jätte oseriös kommentar. Fast egentligen var den inte så oseriös. Jag tycker att du borde göra det, för om hon inte gör någonting för att hjälpa dig efter det då är det fan något fel. Jag känner inte dig osv, men jag förstår hur jobbigt det är med självmordstankar. Har själv varit där. Eller jag är väl mer eller mindre tillbaka där...

Men om du gör något drastiskt så kanske hon vaknar till lite och faktiskt ser dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du förkännar verkligen att må bra, och jag förstår hur du menar. jag ljuger själv hela tiden och så för mina. men visa fattar bara inte, men fråga om du skulle kunna byta psykolog eller någonting. du klarar detta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladytron:

Jag vill helst inte byta psykolog då jag snart ska få läkartid, är rädd att det ska ändras på nåt sätt för jag vill ha min sömnmedicin mot mina sömnproblem nu. :s

Tack för mig.

Tråkigt det där med psykologen hörru. Men jag kan som sömnpiller föreslå "Stillnoct" Den tar bort både depperissionen och ångesten innan man sover. Fast den varar inte länge så det är bäst att ta den innan man lägger sig.


   
SvaraCitera

ladytron:

Jag vill helst inte byta psykolog då jag snart ska få läkartid, är rädd att det ska ändras på nåt sätt för jag vill ha min sömnmedicin mot mina sömnproblem nu. :s

Hur många ggr har du varit där?

Det är viktigt att man ger det lite tid, de vill ju gärna ha all bakgrundsfakta de kan få innan be börjar skrynkla med din hjärna


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera