Aviseringar
Rensa alla

Min "kille"


Ämnesstartare

Hej ni som läser mitt gnälliga inlägg.
Det är så här att för lite mer än ett halvår sedan träffade jag en 11 år äldre kille (som bor 50 mil bort) på en chattsida.Han var allt jag någonsin önskat mig liksom. Vi började snacka på msn och vi flörtade lite och så och det ena ledde till det andra och vi började snacka på telefon. Vi kunde prata i flera timmar på kvällar och nätter och jag var så sjukt lycklig i ett par månader när det här pågick. Jag var störtförälskad fast vi aldrig träffats irl.
Men plötsligt så slutade han höra av sig. Han var aldrig inne på msn och svarade inte på sms. Hörde inte något från honom på nästan en månad. Efter det hörde han bara av sig lite då och då och nu hör jag av honom ungeför varannan vecka på msn. Fast när jag hör av honom är han hur gullig som helst och säger hur mycket han vill ha mig och ber om ursäkt för att han är dålig med att höra av sig. Och jag är fortfarande tokkär i honom.
Så nu ber jag om era åsikter och undrar, ska jag bara försöka glömma honom?


   
Citera

bestäm träff och se hur han är IRL? <:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snälla, byt din profilbild.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är 14 och har en "internet kille" som är 25 och bor 50 mil bort?

Han tröttnade väl när han insåg att han inte skulle få leva ut sina pedofila fantasier och letade reda på ett nytt offer?


   
SvaraCitera

Vad heter han?


   
SvaraCitera

honolulu:

Vad heter han?

Relevant info?

Ont: Duuuumpaaa

edit:

Nomnomnam:

bestäm träff och se hur han är IRL? <:

pedobear.png


   
SvaraCitera
Correh

Antagligen så roar han sig med annat.
Vill du att det ska bli något så¨lär ni ju träffas snarast möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte konstigt att 'äldre' vill prata med dig när du ha den där bilden [cry]

Kakaoxo:

byt din profilbild.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja du kan ju alltid försöka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men usch. Jag tycker du ska hålla dig till en kille som är mycket närmare dig i ålder. För det känns sjukt fel just nu att du skulle vara med en 11år äldre kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Men usch. Jag tycker du ska hålla dig till en kille som är mycket närmare dig i ålder. För det känns sjukt fel just nu att du skulle vara med en 11år äldre kille.

Som dessutom bor 50 mil bort.


   
SvaraCitera

Håll dig till folk i din egen ålder, du är ju för fasen bara 14 år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Du är 14 och har en "internet kille" som är 25 och bor 50 mil bort?

Han tröttnade väl när han insåg att han inte skulle få leva ut sina pedofila fantasier och letade reda på ett nytt offer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok, tack för era åsikter. [smile]
Och för de som stör sig på åldersskilnaden: Jag tål inte killar i min egen ålder, och inte tjejer heller för den delen. Fastnar alltid för äldre. Han är en riktigt go kille och jag tror inte han gillar/gillade mig bara för min ålder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och btw, ber om ursäkt för min bild, är van vid snyggast. Ska byta.
(Kanske borde starta en tråd om idioti och bekräftelsebehov)


   
SvaraCitera