Aviseringar
Rensa alla

Min "kille"


Ämnesstartare

Puddingpastejn:

Och btw, ber om ursäkt för min bild, är van vid snyggast.

Så du hänger på Snyggast också? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Puddingpastejn:

Så nu ber jag om era åsikter och undrar, ska jag bara försöka glömma honom?

Ja. Tjejer i allmänhet är rätt dåliga på att glömma killar. Tycker du ska lära dig detta redan nu så det inte blir några problem sen.

AndyH:

Han tröttnade väl när han insåg att han inte skulle få leva ut sina pedofila fantasier och letade reda på ett nytt offer?

Tror också detta.

JejeX:

Som dessutom bor 50 mil bort.

Det är väl ändå det minsta problemet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Så du hänger på Snyggast också? [sad]

Var tror du hon träffade honom? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Puddingpastejn:

Och för de som stör sig på åldersskilnaden: Jag tål inte killar i min egen ålder, och inte tjejer heller för den delen. Fastnar alltid för äldre. Han är en riktigt go kille och jag tror inte han gillar/gillade mig bara för min ålder.

En normal kille fastnar knappast för en såpass mycket yngre tjej, det känns fel av honom att ragga upp en 11år yngre tjej, jag vågar knappt ragga på en 4år yngre tjej då det känns som pedofili o.O

Om han inte kan få en i sin ålder så försöker han ju såklart med en mycket yngre som han kan få att tro att han gillar henne för hennes personlighet, men kanske är han ute efter något helt annat. Yngre tjejer, särskilt i din ålder, är oftast lätta att manipulera, få er att tro på allt.

Alla är inte sådana, självklart inte, men 11år, iaf just nu mellan er, känns fel tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Troll [zzz]


   
SvaraCitera

Puddingpastejn:

Fastnar alltid för äldre. Han är en riktigt go kille och jag tror inte han gillar/gillade mig bara för min ålder.

det är skillnad på typ 2 år äldre och 11 år äldre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Puddingpastejn:

Och för de som stör sig på åldersskilnaden:

Alltså, det handlar inte om att störa sig, han gör sig skyldigt till våldtäkt av barn om ni skulle ha sex.

En 20åring som har sex med en 30åring är inga problem då båda är vuxna, men du är inte vuxen, eller ens byxmyndig.

Låter som ett klockrent exempel på en internetpedofil, vuxen man raggar småtjejer på nätet för sex. Såg ett tv program med Robert Aschberg om detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Det är väl ändå det minsta problemet?

Det var ett tillägg av det Crypto sa som jag höll med om. Och ja, 50 mil är .. Det funkar sällan bra med långdistans förhållande.

Ensamvargen:

Var tror du hon träffade honom? [shake]

I och för sig. [bigsmile] Det gorde det ännu mer tragisk. [n]


   
SvaraCitera

Fuck honom =D


   
SvaraCitera
Correh

Geforce8800:

Fuck honom =D

Det är ju precis det hon inte ska göra![no-no]
Pedofiler!


   
SvaraCitera

Im not a lemon:

Relevant info?

ja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, det var klart från början att det skulle dröja innan vi kunde träffas. Så jag förstår inte varför en nätpedofil skulle lägga ner tid och pengar på det i så fall. Ah, jag vet inte... [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Puddingpastejn:

Alltså, det var klart från början att det skulle dröja innan vi kunde träffas. Så jag förstår inte varför en nätpedofil skulle lägga ner tid och pengar på det i så fall. Ah, jag vet inte... [shake]

Träffades ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

Träffades ni?

Nej. Var tänkt att vi skulle göra det nu till sommaren, men det lär ju inte bli av. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Puddingpastejn:

Så jag förstår inte varför en nätpedofil skulle lägga ner tid och pengar på det i så fall.

De gör vadsomhelst för att få doppa staken i lilltjejen


   
SvaraCitera