Aviseringar
Rensa alla

Min "kompis" retar mig för nåt som ej stämmer!


Ämnesstartare

Jo, det är såhär att jag har ett ganska jobbigt problem med en klasskamrat. Tänker inte nämna några namn, men vi kan kalla henne för "Anna".
Anna och hennes två kompisar är extremt dryga och irriterande mot mig. De påstår att de "vet" att jag är djupt förälskad i nån snubbe jag i själva verket knappt känner. Vi kan kalla honom för "Kevin".
Varje dag i skolan, alltså konstant, får jag höra Anna och hennes slavar sjunga i kör "Du är kär i Kevin, du är kär i Kevin.." [zzz] "Vettu, han är kär i dig också, vrf blir ni inte ihop??"
Jag vet inte vad jag ska göra för att få dom att ge upp. Jag har förklarat ett hundra-tal gånger att jag absolut inte har några känslor för denna Kevin. Jag känner honom bara genom spanskalektionerna, inget mer. [tired] Vi är knappt KOMPISAR..

Så, nu till frågorna. Tycker ni att det här är ett moget beteende av Anna, som "leder" hela skiten? Håller ni inte med om att sånt här trams hör till lågstadiet? [zzz]
Vad tycker ni att jag ska göra för att få dem att sluta? Tro mig, jag har provat det mesta. Inget funkar.

Kan lägga till att alla inblandade går i 9:an, och att detta har pågått sen början av läsåret. Börjar VERKLIGEN gå mig på nerverna. [mad]


   
Citera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mogna "kompisar" du har


   
SvaraCitera
Hando

Anna och hennes kompisar låter som småungar.
Av hennes betende av att döma så låter det som hon är avundsjuk på dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nj varför gjorde jag en glad

gillar inte den här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skär halsen av "Anna" så slutar nog dom andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni är 15 bast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

mogna "kompisar" du har

jag vet, men som tur är har jag även kompisar som är mogna och intelligenta. Dessa tre som retar mig, är mer mina "tidsfördriv-kompisar".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Skär halsen av "Anna" så slutar nog dom andra.

Tror jag också, haha. Dold text: Men i längden är det nog inte värt att mörda en elev och sedan få en massa strul med polisen etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mumble:

Ni är 15 bast.

Vart vill du komma med det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

Dold text:

Prova vanlig misshandel då? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

Vart vill du komma med det?

Flickor håller på så då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Anna och hennes kompisar låter som småungar.
Av hennes betende av att döma så låter det som hon är avundsjuk på dig

Det tror jag också. Hon är väl avundsjuk på att jag har en beundrare, och inte hon. (Hela skolan misstänker att Kevin är kär i mig, så jag orkar inte argumentera emot det OCKSÅ..)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"ok"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mumble:

Flickor håller på så då.

Nej, flickor håller på så när de är 5-10 år gamla.


   
SvaraCitera