Aviseringar
Rensa alla

Min "kompis" tar mig inte på allvar.


Robler
Ämnesstartare

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag har en "kompis" som verkar gilla mig jättemycket. Men jag hatar henne. Jag har sagt snällt, och skrikigt henne rakt i ansiktet att jag inte tycker om henne. Att jag hatar henne. Hon blir sur på mig i kanske en vecka men sen fortsätter hon som om ingenting har hänt! Det är jättejobbigt att hon inte tar mig på allvar.

Nu hänger hon efter mig typ hela tiden, jag försöker att dissa henne så mycket som det går, men hon fattar ingenting. Hon klänger på mig och helt plötsligt så är hennes ansikte 5 cm från mitt, och jag tycker att det är jävligt äckligt. Hon är rätt äcklig [shake]

Så vad fan ska jag göra för att hon ska ta mig på allvar?


   
Citera

Ligg med mig.


   
SvaraCitera

headshot e de enda alternativet.


   
SvaraCitera
Robler
Ämnesstartare

vad fan är det för fel med dig?


   
SvaraCitera

Köp en ny dator.


   
SvaraCitera
Robler
Ämnesstartare

ja, väldigt roligt allesammans... jag har ett problem här, och jag vet att det finns personer på detta forum som kan vara seriösa så om ni inte tänker vara det så kan ni väll bara hålla käften och låta de prata?! *jag 'r trött och har nackspärr...*


   
SvaraCitera

Ignorera henne på alla sätt som går. Dissa henne inte för då får hon bara bekräftelse för att hon ändå är nån för dig. Det är just det du inte vill att hon ska va, så ignorera henne totalt. Se inte åt henne, lyssna inte på vad hon säger, svara inte, låtsas som att du inte hör nåt som nån annan säger om henne när hon är där osv.


   
SvaraCitera
Robler
Ämnesstartare

finally... men jag tror att jag har problem att vara elak :S


   
SvaraCitera

Robler:

finally... men jag tror att jag har problem att vara elak :S

Äh, du bara tror att du är elak. Men hon är ju skitjobbig ju, du har försökt få henne att fatta men hon gör det inte. Då är det hon som är pantad, inte du som är elak, så det är bara att köra. Jag skulle själv tycka att det var riktigt jävla jobbigt med en sån person, och skulle nog också tycka att jag var elak, men som tur är så kan jag se det rätt så objektivt nu.

Du får försöka ^^


   
SvaraCitera
Robler
Ämnesstartare

okej 😀


   
SvaraCitera

Robler:

okej 😀

Kom bara ihåg att verkligen ignorera henne... alltså, hon finns inte längre. Alla andra bara ser i syne att det är nån som snackar där. Om hon fattar att du bara låtsas så kommer det nog inte funka. Okej nu är jag klar, lycka till [y]


   
SvaraCitera

Tobi använd din sharingan!


   
SvaraCitera

SpankMe:

headshot e de enda alternativet.


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Tobi använd din sharingan!

Nörd 😛


   
SvaraCitera

Conny:

Nörd 😛

Du kan va!


   
SvaraCitera