Aviseringar
Rensa alla

Min röst - manlig eller mesig?


Ämnesstartare

Ja, hej, självförtroendesvacklande budo här.
Jag har alltid tyckt att min röst är ganska sådär mesig och tam, men på senaste året har jag fått komplimanger för den från flera håll, att den är mörk och manlig och så vidare.

Lägger här upp ett klipp, in och tyck till!

http://speedy.sh/rWVEu/Untitled.wma

Ja, det var fri bar i afton. Käft nu


   
Citera
Ämnesetiketter
Bakric

Precis lagomt djup för en snubbe i din ålder. Du skulle nog passa att läsa ljudböcker om du hade lust med det också.
En fråga bara: hör jag fel eller läspar du lite grann?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte fan är den kvinnlig iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

hör jag fel eller läspar du lite grann?

Läspar gör jag ju inte, men har inte världens bästa R.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

edit: lyssnade nu igneommdet själv, låter faktiskt som jag läspar i det klippet, gör jag inte annars :C


   
SvaraCitera

Men jag orkar inte ladda ned en wma-fil med din röst som jag sedan måste radera från en dator som inte är min. Tror att du kommer få ett bredare underlag om du fixar så att folk kan lyssna direkt, utan att dra ner någon fil. Om du tillmötesgår mig i detta ska jag bedöma din röst.


   
SvaraCitera
Lounge

tycker den låter som 1 sportkommentator röst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Men jag orkar inte ladda ned en wma-fil med din röst som jag sedan måste radera från en dator som inte är min. Tror att du kommer få ett bredare underlag om du fixar så att folk kan lyssna direkt, utan att dra ner någon fil. Om du tillmötesgår mig i detta ska jag bedöma din röst.

Hade gått fortare än att skriva detta inlägg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Lägger här upp ett klipp, in och tyck till!

ligga? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har en stadig och bra röst tycker jag
dialekten är härlig med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan, nu fick jag lite komplex över att det låter som jag läspar. Så pikad jag blivit för mitt R-uttal när ajg var yngre : (

lost_in_space:

ligga?

Var, när, hur? :$


   
SvaraCitera
Lounge

Budolicious:

fan, nu fick jag lite komplex över att det låter som jag läspar. Så pikad jag blivit för mitt R-uttal när ajg var yngre : (

MEN GE DAAAAAAAAAAAIJ

hur tönti får man bli


   
SvaraCitera

Budolicious:

Hade gått fortare än att skriva detta inlägg!

Ja, men det är bökigt att ladda ned och söka upp downloads-mappen och dra igång en långsam mediespelare. Eller att alls ladda ned saker som inte är så oerhört superjätteintressanta för att nödga radera dem sedan. Det upptar mer tråk än vad det ger mig skoj/stimulerande aktivitet tillbaka. Så jag palla'nte ladda ner din röst. Detta är en gräns jag vägrar överträda just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh, vilken gullig liten flicka[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Ja, men det är bökigt att ladda ned och söka upp downloads-mappen och dra igång en långsam mediespelare

Du låter som en SBS'are tbh : (


   
SvaraCitera