Aviseringar
Rensa alla

Min sambo har konto på sexsida


Ämnesstartare

Hej alla,

Jag behöver hjälp nu. Det är såhär att min sambo har ett konto på en sexcommunity. Jag blev chockad när jag såg den sidan bland besökta sidor uppe i adressfältet i webbläsaren.

Nyfiken som jag är så går jag in på den sidan och skapar själv ett konto och letar upp honom direkt. När jag besöker hans profil får jag verkligen bekräftat att han är ute efter en sexpartner. *hemskt* Han har även kukbilder i sin bildgalleri och skapat vänrelationer med en hel del tjejer.

Jag känner mig sviken för det är tydligt att han är ute efter sexträff. Han kanske t.o.m har gjort det med nån.

Jag vill bara göra slut med honom men jag älskar honom och det gör ont. Vad hade ni gjort?

EDIT av Stringburka: Länken utgjorde potentiellt smygreklam och var helt onödig för diskussionen så jag tog bort den. Inga problem annars 🙂


   
Citera

Dumpa.


   
SvaraCitera

När ni är i samma rum, gå in på datorn och låtsas skriva in något i adressfältet... sedan "Öhh, mer6? Vad är det?" Så går du in där "Är du medlem här!?" Så ser du om han ljuger


   
SvaraCitera

katharine:

Vad hade ni gjort?

Jag hade gjort slut över den där sidan.
Helt underbart om du lämnar en kommentar på hans sida att du är hans flickvän och att du gör slut.
Kärlek är krig och det där vore en grand victory.


   
SvaraCitera

Myksa:

Helt underbart om du lämnar en kommentar på hans sida att du är hans flickvän och att du gör slut.
Kärlek är krig och det där vore en grand victory.

[bigcheers]


   
SvaraCitera

Myksa:

Jag hade gjort slut över den där sidan.
Helt underbart om du lämnar en kommentar på hans sida att du är hans flickvän och att du gör slut.
Kärlek är krig och det där vore en grand victory.

Haha.. Vilken skam, vilken förnedring [bigsmile] tycker också du borde köra på myksas förslag!


   
SvaraCitera

Känner igen mig [sad]


   
SvaraCitera

katharine:

Vad hade ni gjort?

kastrerat honom med en bordskniv[y]


   
SvaraCitera

Myksa:

Helt underbart om du lämnar en kommentar på hans sida att du är hans flickvän och att du gör slut.

Nja chatta lite med honom undercover först blir skoj! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Myksa:

Jag hade gjort slut över den där sidan.
Helt underbart om du lämnar en kommentar på hans sida att du är hans flickvän och att du gör slut.
Kärlek är krig och det där vore en grand victory.

Kör på den. Epic win.


   
SvaraCitera

fistforfight:

Nja chatta lite med honom undercover först blir skoj! [bigsmile]

Ja men att han är reggad bevisar ju egentligen ingenting. Jag är liksom medlem här, men är inte fjantig irl ([blush])

Så gör det, stöt på honom på communityn och se vad han säger.. [cute]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Jag är liksom medlem här, men är inte fjantig irl ([blush])

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

bordskniv

[n]
Sked
[y]


   
SvaraCitera

Myksa:

Sked

nej, nej, den kommer fram om det visar sig att han sexat någon[no-no]

Dold text: alternativt åker smörkniven fram istället


   
SvaraCitera

Myksa:

Kärlek är krig och det där vore en grand victory.

[love]


   
SvaraCitera