Aviseringar
Rensa alla

Min skjorta och mössa


Ämnesstartare

ligger på en hög på golvet

de är blöta

det är en pöl bredvid, men jag vet inte vad det är för vätska

vågar man ta på sig mössan?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Varför vill man ha på sig en blöt mössa? Låter obehagligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lukta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

torka på ett element ett tag va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Lukta!

har luktat

är inte säker!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har hört att sliddjuren automatiskt attraheras av urindoft från män, det väcker det primala i dom. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

har luktatär inte säker!

Mhmmm. Men då kanske det inte är så farligt? Skulle det vara något man inte vill ha på sin mössa hade du nog känt igen lukten.

Känns dock fortfarande rätt ofestligt att ha en blöt mössa på huvudet [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Skulle det vara något man inte vill ha på sin mössa hade du nog känt igen lukten.

vette fan

YOLO!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Har hört att sliddjuren automatiskt attraheras av urindoft från män, det väcker det primala i dom.

🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Har hört att sliddjuren automatiskt attraheras av urindoft från män, det väcker det primala i dom.

Det är därför alla brudz jagar mig, pga min dåliga hygien? :SSSS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glöm:

🙁

Har läst det på flashback, då är det fucking sant. Även om det finns vissa kulturmarxistiska strukturer i samhällsväven som försöker få fram en bild av kvinnan som komplicerad och jämbördig en stolt svensk, manlig volvoägare från Blekinge. Låt inte politiskt korrekt agitation från Åsa Linderborg och den så kallade "intelligentian" bedra dig ty alla kan se sanningen egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Har läst det på flashback, då är det fucking sant. Även om det finns vissa kulturmarxistiska strukturer i samhällsväven som försöker få fram en bild av kvinnan som komplicerad och jämbördig en stolt svensk, manlig volvoägare från Blekinge. Låt inte politiskt korrekt agitation från Åsa Linderborg och den så kallade "intelligentian" bedra dig ty alla kan se sanningen egentligen.

så eu de toilette har fått en ny betydelse


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glöm:

så eu de toilette har fått en ny betydelse

Svar ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var urin

fan vad illa


   
SvaraCitera