Aviseringar
Rensa alla

Min snopp


Ämnesstartare

Hej, jag har massa problem med min kuk (tror jag iallafall) jag har prickar på ollonet tror det är penile papules som värkar vara helt ofarliga men extremt fula! och så har jag några andra på baksidan på vänster sida av strängen på kuken, det kan ibland göra lite ont när jag kissar inte mycket speciellt och som sakt bara ibland jag kan ha svårt att hålla mig också ibland, har haft det riktig länge nu har inte gjort något har hoppas på att det ska försvinna men som det ej verkar göra. och fall jag drar bak förhuden så kan jag bara dra den en liten bit bakom ollonet och då spänns stängen + när jag har stånd blir mitt ollon helt torrt någon som vet om jag ahr någon köns sjukdom eller vad det nu kan vara har haft lite ont att kissa nästan 1 och ett halft år och penile papules kom ett tag senare och prickarna på baksidan har hyfsat nya någon månad gammal och torra förhuden märkte jag för någon månad sen det med, vet ej om jag ahr haft det innan har ej tänkt på det.

jag är oskuld tacksam för svar[cry][shake][rolleyes]


   
Citera
Ämnesstartare

HAHAH SKADATKÖN HAHA[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle vara glad att få seriösa svar[cry] om man bara får oseriösa svar på könssjukdomar forumet komemr det bli helt onödigt att använda


   
SvaraCitera

Flera har haft det problemet och jag tror det har varit svamp eller nåt. Kolla upp det...


   
SvaraCitera

skadatkön:

om man bara får oseriösa svar på könssjukdomar forumet komemr det bli helt onödigt att använda

oseriösa svar är det mesta man får på den här sidan tycker jag!!
jag har inte fått speciellt många seriösa svar när jag skrivit i graviditetsforumet..

men du borde ringa till ungdomsmottagningen om du är orolig.. men könssjukdom tror jag inte att du har om du nu verkligen är oskuld.. men ring ungdomsmottagningen eller gå dit när det är öppen mottagning... lycka till och hoppas att dina problem försvinner..


   
SvaraCitera

Amputera


   
SvaraCitera

Hört att punkter kan vara användbara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och glömde skriva att när jag var kanske runt 7 år kom inte riktigt ihåg då gjorde jag någon opration ovanför könen det skulle göra så att det ej gjorde ont när jag skulle kissa senare när jag blev äldre undrar om det har något med att göra att det gör lite ont när jag kissar?

men jag är mest orolig för att jag har torrt ollon är det normal? någon annan som har torrt ollon?[confused]


   
SvaraCitera

OMG AIDS!!!! [cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

skadatkön:

men jag är mest orolig för att jag har torrt ollon är det normal?

Tvätta inte med tvål.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ganska troligt att du har en könssjukdom om du är oskuld


   
SvaraCitera

uwedyugewd:

ganska troligt att du har en könssjukdom om du är oskuld

har för mig att ngn på UM sa att det finns en risk att man kan ha det även om man aldrig haft sex...
men sen är ju frågan hur seriös den personen var [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

men sen är ju frågan hur seriös den personen var

förmodligen hur seriös som helst


   
SvaraCitera

Knarko:

har för mig att ngn på UM sa att det finns en risk att man kan ha det även om man aldrig haft sex...
men sen är ju frågan hur seriös den personen var [rolleyes]

Kan man ju få via sjukhus när man får blod och sånt.


   
SvaraCitera

cannabis:

Kan man ju få via sjukhus när man får blod och sånt.

jag ahr för mig att könssjukdomar bara smittar via sex? [confused] lr kanske är genom narkoman sprutor o så oxå.. aja 😛 ingen skit jag sysslar med iaf 😉


   
SvaraCitera