Aviseringar
Rensa alla

Min snopp luktar äckligt?


Du kanske har fått svamp eller någon baktriell infektion? Det är inte alltid sådant ger symtom. Tycker iaf inte att du ska börja använda någon tvål, det kommer torka ut och irritera. Att tvätta sig med ex. babyolja är bra [smile]


   
SvaraCitera

Asso shit lixom, det är sjukt hur vissa bara rent allmänt, sprider sin dumhet.

Men i alla fall, du får inte väck alla bakterier som bildar en lukt genom kontakt med tex. inre vätskor som tränger ut samt helt enkelt svett som alltid finns där.

Ja, du kan använda lätt med tvål, testa dock lite före du tar mycket då det kan ha olika effekt beroende på känsligheten hos ollonet.

Ett annat tips är att smörja in efteråt med Nivea Skin Care eller vad det heter.


   
SvaraCitera

fan, jag har samma problem vissa säger att man ska tvätta förhuden med ljummet vatten men det funka för fan inte
men det händer typ kanske 5 gånger i månaden på mig :S
är jag sär?[confused]


   
SvaraCitera

morot:

Jag kan tycka att min snopp luktar illa. Även efter att jag har badat, och tvättat mig. Jag brukar spola snoppen och ollonet med vatten.
Men brukar inte använda tvål på ollonet, bör jag göra det?

Köp apotekets t Aco Acnelösning (den med tvåa som nr) och badda kuken med det! funkar super! Lukten försvinner direkt & du får en härligt luktande snopp!

Image


   
SvaraCitera

Flens.


   
SvaraCitera

morot:

Men brukar inte använda tvål på ollonet, bör jag göra det?

Lactacyd Tvål.

95arn:

är jag sär?[confused]

Ja det är du.


   
SvaraCitera

HAHAAHAHAAHHA


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera