Aviseringar
Rensa alla

Min stackars vovve


Ämnesstartare

är så jävla synd om min vovve! vi har opererat hennes framtassar nu för hon har nån jävla artrosskit eller vad det heter, hon har typ gamlingben. sånt som alla gamla människor och djur får. så nu orkar hon inte springa eller busa mer och hon får inte heller göra det nu tills hon har läkt. men hon kommer aldrig bli frisk igen och kommer leva med skiten tills hon dör vilket gör att hon inte kommer få leva ett fullt liv, är så synd!! jag vill spela fotboll med henne ju [sad]

påminer mig om gråt-tråden, den här skiten får mig att vilja gråta.

orätvist!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aww[sad] Stackars liten[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gråt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aw[sad]


   
SvaraCitera

Gör ont att se sina husdjur drabbas av sån skit. [sad]

Ta väl hand om henne så kan hon nog få ett rätt bra liv ändå!


   
SvaraCitera
mynona

Stackars vovve. [n] Fortsätt i alla fall att göra de saker ni faktiskt får fortsätta med, så hon inte behöver sakna fotbollen för mycket och förändringarna blir så små som möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för medkänsla [smile]

El Guaje:

Gör ont att se sina husdjur drabbas av sån skit.

Ta väl hand om henne så kan hon nog få ett rätt bra liv ändå!

mm är inte nice alls.

jepp är det vi förösker med, därför vi gjorde operationen så hon får det bättre nu ett tag iaf så ohn kan gå ut och springa till våren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Stackars vovve. Fortsätt i alla fall att göra de saker ni faktiskt får fortsätta med, så hon inte behöver sakna fotbollen för mycket och förändringarna blir så små som möjligt.

precis. därför vi opererade och så får hon medicin och så och så ska vi typ träna hennes tassar med gymnastik så de blir starkare så vi kan spela fotboll med henne till våren


   
SvaraCitera
mynona

patrick bateman:

därför vi opererade och så får hon medicin och så och så ska vi typ träna hennes tassar med gymnastik så de blir starkare så vi kan spela fotboll med henne till våren

[y][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

n

[smile]


   
SvaraCitera

stackare =/ krya på henne! [love]


   
SvaraCitera