Aviseringar
Rensa alla

Min syster


Ämnesstartare

Är det fel av mig att bli helt förkrossad när jag får reda på att min lillasyster som är 3 år yngre än jag skriver/har sex med samma killar som jag, efter mig. Som tillexempel mina ex? [confused] känns sjukt! [shake]


   
Citera
Ämnesstartare

nej det är inte fel av dig, vadå då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Absolut inget fel med det.. känns väl äckligt att tänka på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

nej det är inte fel av dig, vadå då?

Vadådå? Vad ska jag göra? Känns äckligt och sjukt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

andrejja:

Vadådå? Vad ska jag göra? Känns äckligt och sjukt.

ja men frågan var ju bara "är det fel av mig?" undrade varför du undrade det [crazy]

har du pratat med henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ja men frågan var ju bara "är det fel av mig?" undrade varför du undrade det [crazy]

har du pratat med henne?

Trodde nästan att jag var ensam om att tycka det är sjukt vidrigt [surprised] jag har försökt prata med henne. hon går bakom ryggen på mig. Men jag vet att det är så. Önskar hon kunde berätta det för mig så vore det iaf lite lättare, det är ju inte vilken som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

andrejja:

jag har försökt prata med henne. hon går bakom ryggen på mig. Men jag vet att det är så. Önskar hon kunde berätta det för mig så vore det iaf lite lättare, det är ju inte vilken som helst.

alltså, vet inte riktigt om jag håller med om att det är "äckligt och sjukt". däremot är det ju ganska okänsligt 😮

det enda du kan göra egentligen är väl att försöka prata med henne ändå tills det du vill ha sagt går fram, och säga att du blir ledsen och tycker det är äckligt osv. fast samtidigt kan du ju inte hindra henne från att ha sex med dom om hon vill.

eh, ja


   
SvaraCitera