Aviseringar
Rensa alla

Min syster utpressar mig


Ämnesstartare

Hej, jag är en 20-årig kille som bor tillsammans med mina föräldrar och min 14-åriga lillasyster. Häromkvällen låg jag och sov i godan ro i min säng efter att ha festat en hel kväll när jag vaknade av att min syster sög av mig, helt naken. Blev helt ställd och puttade bort henne och frågade vad fan hon höll på med. Då svarade hon att hon ville att jag skulle ta hennes oskuld. Vägrade såklart och frågade om hon var helt sjuk i huvudet. Då svarade hon att om jag inte gör det så skulle hon säga till mamma och pappa samt polisen att jag tvingade henne till att suga av mig och då skulle jag hamna i fängelse för våldtäkt mot barn. Min syster kan vara rätt övertygande så tvivlar inte på att hon skulle kunna få våra föräldrar att tro på henne framför mig plus att hon sa att hon hade filmat det hela. Fattar inte varför hon gör såhär, men jag misstänker att det är för att jag vägrade köpa ut sprit till henne och hennes polare på nyår. Hjälp mig. Vad ska jag göra? Hon kommer att förstöra mitt liv.


   
Citera
Kudhos

Fransson: plus att hon sa att hon hade filmat det hela.

filmen kommer ju visa att du sov och att hon våldtog dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

filmen kommer ju visa att du sov och att hon våldtog dig.

Ja, men hon kommer troligtvis redigera den till hennes fördel. Typ klippa bort precis innan jag vaknar. Då kan hon bara säga att jag la mig på sängen och tvingade henne att komma dit.


   
SvaraCitera
Kudhos

Fransson:

Ja, men hon kommer troligtvis redigera den till hennes fördel. Typ klippa bort precis innan jag vaknar. Då kan hon bara säga att jag la mig på sängen och tvingade henne att komma dit.

Men då är det bara ett klipp på henne suga av dig. Finns inget kontext eller så alls. Då blir det bara ord mot ord och lättare övertyga domstolen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Men då är det bara ett klipp på henne suga av dig. Finns inget kontext eller så alls. Då blir det bara ord mot ord och lättare övertyga domstolen. 

Kontexten har ingen betydelse då hon är 14 och min syster.


   
SvaraCitera
Kudhos

Fransson:

Kontexten har ingen betydelse då hon är 14 och min syster.

Jo för då är det inget bevis. Det finns inget som säger att du tvingade henne då. Case closed.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Jo för då är det inget bevis. Det finns inget som säger att du tvingade henne då. Case closed.

Det är ju olagligt att ha sex med sin syster även om inget tvång förekommer likaså 14-åringar. Så därför vinner hon ändå.


   
SvaraCitera
Kudhos

Fransson:

Det är ju olagligt att ha sex med sin syster även om inget tvång förekommer likaså 14-åringar. Så därför vinner hon ändå.

Ta filmen innan hon redigerar den den då. 

Det är olagligt men om du sov så är det våldtäckt oavsett. 


   
SvaraCitera

Ta mobilen ifrån henne, lås in dig på toan, skicka filmen till din mobil. Och voila så har du bevis på vad hon gjort mot dig i sömnen. Eller så bara tar du hennes mobil, plockar ur simkortet och ta sönder det.

Hoppas dock det är en trolltråd 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Våldtäkt är att mot en persons vilja tvinga på denna samlag eller annan jämförbar sexuell handling.

Utpressning innebär att tvinga någon till handling eller underlåtenhet genom att hota med till exempel våld, skandalisering eller polisanmälan.

Det kommer inte att bli något "straff" för din del om hon yttrar sig, inte heller om du yttrar dig.
  Tänk på att dom som har hand om detta går igenom det extremt noggrant. Det går aldrig att bevisa att du gjort henne något. Inte heller att hon har gjort dig något dock.

Prata med närstående, polisen eller annan person. Då detta äro olagligt det din syster gjort och du handlat korrekt (Enligt din text).
Din syster kan inte få straff på de "bevisen" som texten beskriver. Men då har folk iallafall fått höra. Samt att "personer" vet om historian om liknande sker fler gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wow, hoppas du är ett troll för detta är ju helt sjukt. Det bästa hade varit att ta tag i henne och dra henne till dina föräldrar och sedan be henne att förklara framför dem vad hon gjort ich varför. Om jag var du så skulle jag skyndat mig med att berätta för dem om det hela. Samla dina föräldrar runt matbordet och säg att du måste berätta en grej. Men innan du börjar berätta så roppar du upp din syster så hon är med när du gör det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Våldtäkt och utpressning, blir jävligt nice på CV:t Tumme upp


   
SvaraCitera

Snälla sluta trolla, ingen går på detta.  SO OLD SCHOOL


   
SvaraCitera