Aviseringar
Rensa alla

MIN TATUERING FLAGNAR!


penja
Ämnesstartare

hallå hej.
har haft min tatuering i 5 dagar. men det blir liksom inte skorpbildning utan ist flagnar skiten. är som ett lager på den som vill ramla av. men under ser tatueringen fin ut. men är ändå rädd att det kommer försvinna mycket färg [shake]

försökte googla på det och verkar som vissa får såhär. tror ni det är lugnt eller?

smörjer som man ska med helosan några gånger om dagen. bör jag smörja mer? har inte vågar smörja allt för mycket då folk verkar varna för det.

tack på förhand!


   
Citera

har hört att helosan ska suga ballz, har en kompis som är väldigt insatt kan fråga


   
SvaraCitera

den gör det om man blödde mkt har jag för mig. min gjorde iaf.


   
SvaraCitera

va haru tauterat


   
SvaraCitera

bepanten är bäst tydligen


   
SvaraCitera

"Smörj inte för mycket. Kommer det bara ett runt hudlager istället för skorpor är detta bara bra. Man får inte alltid skorpor"


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

har hört att helosan ska suga ballz, har en kompis som är väldigt insatt kan fråga

ja gör det!!

isola:

den gör det om man blödde mkt har jag för mig. min gjorde iaf.

min blödde en del! va fint med blod innanför plasten haha.
blir min sämre nu bara för det? vad ska jag göra?

kekeoxo:

va haru tauterat

en lite pilbåge. symbol för skytten. på underarmen.
det är min prova på-tattoo, ska ha en till sen.

isola:

bepanten är bäst tydligen

okk, borde jag köpa det ist nu? tror du det gör skillnad?


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

"Smörj inte för mycket. Kommer det bara ett runt hudlager istället för skorpor är detta bara bra. Man får inte alltid skorpor"

OKK!

men ser så förbannat läskigt ut. tror typ att jag ska tappa hela tatueringen [shake] fast, den ser fin ut under så ska väl inte vara några problem antar jag.
men blir ju orolig, tror typ att jag gjort fel haha. fast jag vet att jag gjort som tatueraren sa till mig


   
SvaraCitera

penja:

okk, borde jag köpa det ist nu? tror du det gör skillnad?

nä tror ej pga bläcket fäster inte lika bra om man blöder så du behöver nog fylla i den om du blödde mkt. det brukar man nog få gratis på de flesta ställen inom en viss tid om man inte solat, badat, skrapat på den eller så.


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

isola:

nä tror ej pga bläcket fäster inte lika bra om man blöder så du behöver nog fylla i den om du blödde mkt. det brukar man nog få gratis på de flesta ställen inom en viss tid om man inte solat, badat, skrapat på den eller så.

aa ok! hoppas det!

än så länge ser färgen dock ut att sitta. fast, det flagnar iof färg, fast ser ut att vara färg under också.

hoppas den blir bra! ska göra en större tatuering senare, så vill att den ska bli så bra som möjligt!


   
SvaraCitera

penja:

hoppas den blir bra! ska göra en större tatuering senare, så vill att den ska bli så bra som möjligt!

den blir nog bra! jag blödde jättemycket tydligen, såg sedan att det låg fullt med blodpapper på hela golvet och hade känt det rinna lite på ryggen men min blev ändå bra, trots att jag trodde att allt skulle flagna av de första dagarna haha
studerar man den på riktigt nära håll så ser man att den behöver fyllas i lite dock


   
SvaraCitera

det är helt normalt! Se till att smörj när det är som torrast. Men den översta huden ska flagnas bort. dra inte bort det bara. pilla aldrig!


   
SvaraCitera

vill förövrigt se bild?!?!?!?


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

isola:

den blir nog bra! jag blödde jättemycket tydligen, såg sedan att det låg fullt med blodpapper på hela golvet och hade känt det rinna lite på ryggen men min blev ändå bra, trots att jag trodde att allt skulle flagna av de första dagarna hahastuderar man den på riktigt nära håll så ser man att den behöver fyllas i lite dock

riktigt så mycket blödde ej min. men blödde en del. då borde min lyckas bli bra då!

Fingerprints:

det är helt normalt! Se till att smörj när det är som torrast. Men den översta huden ska flagnas bort. dra inte bort det bara. pilla aldrig!

Image
Image


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera