Aviseringar
Rensa alla

Min tjej har riktigt hårig fitta.


Ämnesstartare

kebu12:

[confused][confused]

glömde att jag var en av de få som hade huvet på kroppen[y][cute]


   
SvaraCitera

curiousgirl:

glömde att jag var en av de få som hade huvet på kroppen[y][cute]

aa men raka av dej det håret också då[mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

det håret också

nää för vet du vad , det är patetiskt att sitta som kille och säga vad som är jätte äckligt på en tjej. Tjejer borde stå upp och raka alltihop om det är vad de faktiskt vill eller gå runt håriga som trolllll


   
SvaraCitera

curiousgirl:

nää för vet du vad , det är patetiskt att sitta som kille och säga vad som är jätte äckligt på en tjej. Tjejer borde stå upp och raka alltihop om det är vad de faktiskt vill eller gå runt håriga som trolllll

ja, tjejer med hår är jävla troll[shake]


   
SvaraCitera

JoElite:

Det finns sjuka saker på internet som otränade ögon inte bör titta på,.

Haha, börjar gilla dig som troll redan efter att ha läst bara ett par av dina inlägg. [party]


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Haha, börjar gilla dig som troll redan efter att ha läst bara ett par av dina inlägg. [party]

tack ^^


   
SvaraCitera

curiousgirl:

lll

Curiousgirl :O????
FAAAAAAAN Va bra namn!
Du e min hjältinna 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår dig. Tycker också könshår är obehagligt (i alltför stora mängder dvs)[rolleyes]

SÄG TILL HENNE! Men man kan ju göra det schysst 🙂 du kan ju föreslå att ni båda ska raka er. Har hon en hårig fitta kanske hon aldrig har testat att raka? Och jag tycker faktiskt inte man ska utesluta något förrän man har testat (gäller ju självklart inte extrema och farliga saker ofc). Vill hon absolut inte raka kan man ju trimma håret så att det iaf inte är så långt?[rolleyes]

Men huvudpoängen tror jag är att föreslå det på ett snällt sätt och absolut inte säga att hon är äcklig[tired] Och kanske att du ger henne något i utbyte mot att hon gör detta för dig, tex att du också rakar dig eller något annat hon skulle vilja.

ÄRLIGHET VARAR LÄNGST![party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Usch fyfan va äckligt, tjejer skall inte ha hår någonsatanns på kroppen, blir så jävla äcklad när jag ser en tjej med hår

Inkl huvudet?[confused]


   
SvaraCitera

Pumpkinface:

Inkl huvudet?[confused]

Shit va korkade tjejer är, ni har ju säkert bara hår inför skallbenet. Så ja, ni tjejer kan ju lika gärna kapa huvudet också när ni ändå håller på[confused]


   
SvaraCitera

Jag har lite hår ovanför musen....... vill inte raka mig helt![wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jakan28:

Min tjej har en hårig fitta, när man försöker pulla henne så är det riktigt obehagligt, jag fattar inte varför. Jag vågar inte säga åt henne att raka sig. Vad ska jag göra tycker ni?

Kör ett kortspel förlorarn måste raka könorganet under en viss period de kan ju tas som en rolig grej bara. Eller kör på rakat själv & hoppas hon inser att rakat gäller! 🙂


   
SvaraCitera

kebu12:

korkade

kebu12:

skallben

kebu12:

ni tjejer kan ju

kebu12:

säkert bara

kebu12:

kapa

kebu12:

hår

kebu12:

när ni ändå håller på

[blush]


   
SvaraCitera

Softis:

Jag har lite hår ovanför musen....... vill inte raka mig helt![wink]

ruuunka mig haha orkar inte själv 🙁


   
SvaraCitera

vill sova men måste runka nu. kan nån göra åt mig???????[mad]


   
SvaraCitera