Aviseringar
Rensa alla

Min tjej svarar inte längre på sms eller samtal


Ämnesstartare

time:

Ja förstås, men är väl konservativ. Tycker man ska ha umgåtts. Rodnar

Haha aa men det är ju lite svårt att få till något. Hon fyller år nu i veckan och vi hade planerat att träffas å sådär och hade köpt present till henne men vet inte riktigt vad jag ska tycka nu :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:

De kanske pratat längre? Det var ju faktiskt hur länge de varit tillsammans.

Håller i övrigt med time, hon kanske känner att du är för på? Förstår inte hur det kan vara så konstigt att inte ha svarat sedan i morse, ge henne lite utrymme. 

Aa det är väl de man får göra men man blir ju lite "misstänksam" eller vad man ska säga.


   
SvaraCitera
time
 time

#Filip_:

Aa det är väl de man får göra men man blir ju lite "misstänksam" eller vad man ska säga.

Men det är ju bara någon dag, så där misstänksam får man inte bli. Då måste man ta sig i kragen, även om man är tillsammans så hörs man ju inte varje timme. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Men det är ju bara någon dag, så där misstänksam får man inte bli. Då måste man ta sig i kragen, även om man är tillsammans så hörs man ju inte varje timme. 

Nee det är ju så... Men får se ifall hon svara någonting idag. Om hon inte svara på någon dag så får man väl anse att hon kanske tycker att det är slut men men.


   
SvaraCitera
time
 time

#Filip_:

Nee det är ju så... Men får se ifall hon svara någonting idag. Om hon inte svara på någon dag så får man väl anse att hon kanske tycker att det är slut men men.

Varför skulle det vara slut för att hon inte hör av sig under en hel dag? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Varför skulle det vara slut för att hon inte hör av sig under en hel dag? 

Nee menade under de nästkommande dagarna om hon inte svara innan typ onsdag så är det kanske så 🙁


   
SvaraCitera

Prova med att ha ett uppehåll på tre dagar och kontakta henne sen och se vad som händer.


   
SvaraCitera

#Filip_:

Nee det är ju så... Men får se ifall hon svara någonting idag. Om hon inte svara på någon dag så får man väl anse att hon kanske tycker att det är slut men men.

Tror inte att det är ett smart sätt att se på ett förhållande öh. Eller kommunikation heller för den delen. Det är väl inte slut förrän ni kommer fram till att det är det.

Helt ärligt är det lite oroande hur misstänksam du blir. Förstår om hon behöver lite plats om det är så att du förväntar dig att ni ska höras precis hela tiden. Man måste kanske inte prata i telefon varje dag. Då är kanske inte långdistansförhållande något för dig.


   
SvaraCitera
Berit

Kanske hänt något


   
SvaraCitera

"min tjej" som du träffat 2 gånger.. hur vet du ens hälften om henne? hon kan ju praktiskt taget ljuga om allt hon säger


   
SvaraCitera

Hon kanske bara känner att du är lite för "på" eller vad man ska säga. Eller så mår hon inte bra... Försök att inte skriva så mycket ett tag å se vad som händer


   
SvaraCitera

hon skulle nog tycka de va bättre om du kom o hälsa så henne 


   
SvaraCitera

hon tar dig för givet gör slut men ta tillbaka henne när hon verkligen visar att hon älskar dig och inte kan leva utan dig då kommer hon aldrig ta dig för givet igen man vet inte vad man har förän man förlorat det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aa de är kanske så att jag har varigt lite för på men verkar inte som hon har tyckt det. Det jag känner just nu är att jag blivigt dissad av henne eftersom jag skickat en snap till henne hon har varit inne och skickat en jävla massa men inte ens öppnat min :s det ända jag får göra är antagligen att vänta lite och se vad som händer.


   
SvaraCitera