Aviseringar
Rensa alla

Min tjejkompis började gråta :S


Ämnesstartare

Okej. Vi kom överens för en månad sen att vi skulle gå till badhuset och sen kom jag på att jag skulle göra något annat 1 vecka innan så jag sa till henne "Jag kan tyvärr inte åka till badhuset med dig, jag ska iväg då" när jag träffade henne i skolan.

Och gissa vad som hände. Hon började grina och sen fick jag hennes kompisar på mig och massa drama och skuldkänslor.

Så... är jag en idiot? [shake]


   
Citera

paras:

Så... är jag en idiot?

Nej, hon är


   
SvaraCitera

din kompis är 4 hoppas jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

din kompis är 4 hoppas jag

tyvärr så är hon... 16 jordsnurr.


   
SvaraCitera

paras:

Så... är jag en idiot?

Hon kanske är känslig eller bara sett fram emot det väldigt mycket.


   
SvaraCitera

paras:

tyvärr så är hon... 16 jordsnurr.

inget ont om din kompis men det är tragiskt


   
SvaraCitera

Ja usch sicket svin du é.


   
SvaraCitera

hon rä dum i huvudet säg åt henne att sluta med det eller va inte kompis


   
SvaraCitera
Jeay_L

Hon kanske är kär i dig?[cute]


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Hon kanske är kär i dig?[cute]

Reaktionen kanske inte riktigt var avsiktlig. Hon kanske hade ställt in sig så mycket och så rasar det, känner igen känslan. Antagligen har hennes kompisar sett att hon var ledsen och bara vetat att det handlade om dig, men tjejen berättade inte vad saken gällde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Reaktionen kanske inte riktigt var avsiktlig. Hon kanske hade ställt in sig så mycket och så rasar det, känner igen känslan. Antagligen har hennes kompisar sett att hon var ledsen och bara vetat att det handlade om dig, men tjejen berättade inte vad saken gällde.

Oj... jag har aldrig sett det ur det perspektivet. [surprised]Dold text: Trodde att hon hade mens eller nåt


   
SvaraCitera

paras:

Oj... jag har aldrig sett det ur det perspektivet.

Du kan ju prova att, jag vet inte, prata med henne om det?

paras:

: Trodde att hon hade mens eller nåt

Det är ju i och för sig också en möjlighet, men förmodligen inte endast det oavsett.


   
SvaraCitera

Hon är väl ingen idiot bara för hon grinar. Hennes polare skulle ju dock kunna tagga ner lite låter det som.

Och nej, du är ingen idiot du heller.


   
SvaraCitera

Förstår henne, skulle också gjort[blush]


   
SvaraCitera

Du är ingen idiot. Men hon hade antagligen sett fram emot det väldigt mycket, boka in ett nytt datum så snart som möjligt? Wtf badhuset går väll vilken dag som helst, bara några få timmar att lalla runt


   
SvaraCitera