Aviseringar
Rensa alla

Min väg mot SPINNIN' RECORDS


Ämnesstartare

Hallå allihopa!
Det här blir den första tråden jag skapar här på forumet, och hoppas verkligen ni kan hjälpa mig! 🙂

Jag sysslar helhjärtat med musik och min stora dröm att någon gång kunna ta min hobby till nästa nivå. Att kunna försörja sig på det är givetvis önsketänkande, men är på god väg!

Har nyligen lagt upp min senast hemma-snickrade låt på Spinnin' Records, och har fått väldigt bra feedback från olika håll - bland annat från QULINEZ-grabbarna som ni kanske vet är signade under Steve Angello's skivbolag, SIZE.

Har klättrat från rank 500 till rank 19 på mindre än 2 dagar, men behöver nå minst top-10 för att kunna bli hörd.

Skulle betyda allt för mig om ni kunde slänga en röst på min låt, och jag hade även verkligen uppskattat om ni gav mig konstruktiv kritik och om ni kommer med era ärliga åsikter! Tack!

länken: bit.ly/138Ps2d

och för att bilda en vettig diskussion kring ämnet;

- Vad tror ni om dansmusiken, kommer den leva vidare eller är den på väg att dö ut? Vilken blir nästa generationens "fest-genre"?

ÄNDRAT 2013-01-08 17:29


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

uppdaterad länk: http://bit.ly/138Ps2d


   
SvaraCitera

Tjurnacke:

- Vad tror ni om dansmusiken, kommer den leva vidare eller är den på väg att dö ut? Vilken blir nästa generationens "fest-genre"?

Man kan ju dansa till allt.


   
SvaraCitera

Jag lyssnar på Broder Daniel när jag festar. Gör inte alla det?


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Jag lyssnar på Broder Daniel när jag festar. Gör inte alla det?

Jo. Alla.


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Jo. Alla.

Precis.


   
SvaraCitera