Aviseringar
Rensa alla

Min vän hade sex med mitt kk & ex.


Ämnesstartare

Jag hade sex med min väns ex och hon hade sex med min. Ändå slutade det att jag blev sur och vi flyttade isär. Rätt och fel kanske är märkligt att prata om, men jag vill berätta min version av saken om något som hände för ett par år sedan;

Under våren pratade vi mycket om att ha sex med varandras ex. Båda sa att det var okej och var med på det.

Sen kom sommaren och jag åkte till våran hemstad. hon kom ner efter några veckor. Jag hade sex med hennes ex och berättade för henne direkt. De var tillsammans tre år tidigare och hon hade haft flera sexuella kontakter sedan dess, medan detta var min andra. Dessutom hade hon gjort slut med honom.

En vecka innan vännen kom ner började jag få känslor för min kk. Jag vågade knappt erkänna det för mig själv men gick på moln. När hon kom ner vurmade mitt kk för henne eftersom han visste vad vi pratat om. De pratatde hela tiden om att ha sex och jag vågade inte säg att jag inte tyckte det var okej längre.

Jag försökte prata lite med min kompis och sa att jag tyckte det var jobbigt för jag kände mig svartsjuk på deras relation. Hon blev arg och röt åt mig att jag inte hade rätt till det. Jag sa även til min kk att det var jobbigt att han behandlade oss så olika något han sa berodde på att hon inte "var hemma så ofta". Jag vågade inte säg rakt ut att jag itne ville att de skulle ha sex eftersom jag trodde att de skulle dissa mig.

Jag sov där några nätter och första natten utan mig hade de sex MEN DE SA INGENTING OM DET TILL MIG och tänkte inte berätta det heller.[mad]

De fortsatte ha sex och tyckte inte att jag hade med det att göra utan min vän sa senare att hon skulle berätta om jag frågade, vilket jag gjorde dagen innan hon åkte hem.

När jag frågade henne och sedan började gråta, svarade hon att hon VISSTE att jag skule reagera på det sättet. Jag blev så arg för jag förstod inte hur hon kunde göra så mot mig när hon visste det. Dessutom lade hon till att hon kunde stoppat det. Jag blev arg och ledsen och pratade inte mer med henne då.

Till detta hör att vi haft det väldigt slitigt, jag och min kk. På alla sätt och vis har vi behandlat varandra som skit. honom är jag glad att jag är av med[cool] men det som stör mig är att min vän ljög för mig eller rättare sagt itne berättade något för mig.

Nu vill jag veta vad ni tycker om saken. Var vännen en skit eller hade jag inte med saken att göra för att jag sa okej tidigare? Borde hon känt mig bättre eftersom vi varit vänner i över sju år och bott ihop i tre år, vilket vi inte gör längre.

Jag känne rmig väldigt sårad och ledsen samtidigt som det känns som om jag inte har rätt till mina känslor. Min syster som är vän med oss båda verkar ha valt min väns parti och umgås mer med henne än med mig och pratar aldrig om viktiga saker med mig längre. Det gör mig så ledsen eftersom vi stått varandra nära förut.[sad]


   
Citera
Ämnesstartare

trevligt för henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken bra "vän"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

trevligt för henne

Ja, kanske är det så enkelt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kundvagnarna:

Ja, kanske är det så enkelt?

japp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

vilken bra "vän"

Det var va jag också kände. Det värsta var att de som hon träffade efteråt när hon åkte tillbaka till staden som vi bodde i, var att de var på hennes sida. Hon tog bara upp att jag hade haft sex med hennes ex och därmed var vi alltså "kvitt". Det både var och är fruktansvärt varje gång det kommer upp. Vi har samma vänner i den stad vi bor i för tillfället, så jag ska flytta för att komma ifrån det. Har bra vänneri vår hemstad och min kk är en tönt så honom är lätt att ignorera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kundvagnarna:

Har bra vänneri vår hemstad och min kk är en tönt så honom är lätt att ignorera.

låter som du skulle behöva hitta en helt ny umgängeskrets för att lösa det där. kanske inte det lättaste.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Njae, alltså; det är två städer, en storstad och en småstad. Jag flyttar tillbaka till småstaden till mina vänner. Det är inte enda anledningen, men en av dom. Jag vet inte omd et är möjligt att samsas med vissa saker. Min syster får jag hoppas ser vad min "vän" är för människa, men fan vet. De kanske börjar dejta till slut(nej, jag är inte aaalls bitter.) dessutom är jag bjuden på fest av min "vän" nästa vecka. Och jag har sådan fin yta utåt så jag går. Fast jag efter ett halvår fortfarande vill utdela ett kok stryk.


   
SvaraCitera

Kundvagnarna:

Jag känne rmig väldigt sårad och ledsen samtidigt som det känns som om jag inte har rätt till mina känslor.

Alltså... som man bäddar får man ligga skulle man kunna säga. Taskigt? Nej, men det stämmer så jävligt bra in i bilden. Men vad ska du göra åt den här situationen? Går det att göra någonting?

Absolut! Det går, men det kommer nog inte innebära att du kan få båda delarna, din kk för dig själv och din vän vid din sida. No-no, tyvärr. Men sen en fråga. Vilken relation tror du att du kommer ha längst? Din vän eller "din" kk? En kk ska du veta, är ingen relation som håller för evigt. Till slut kommer någon av er, du själv eller din kk att vilja något mer, ja något mer som kanske du eller din kk inte heller vill.

Sen kan din vän ha rätt i att du kanske inte har så mkt med ditt ex att göra eftersom den relationen har "släppt" sig mellan dig och ditt ex. Men visst, många t.om. jag själv kan tycka att det är både äckligt, omoraliskt och dåligt att hocka med sina vänners ex... osmakligt... Men skitsamma, ni hade en deal där du fick bita i det sura äpplet. Shit happens, nu kanske du har blivit båda klok och vis istället?

Det känns lite som att din "vän" ändå kanske vill vara din vän ändå. Försök att släppa det som hände och fokusera på er relation som kom lite i kläm, laga förtroendet och börja om på nytt, börja om på rätt sätt istället för att dra upp gamla bråk, gamla ex och kk:s och ja sånt som jag själv skulle lägga bakom mig.

Vad får du ut av detta? Kommer någonting gott ur att dra upp gamla saker? Strunt i det och bli vänner igen, ha kul istället. Det är mycket roligare. Men skulle din "vän" göra taskiga saker som rör dig utan att ta det med dig, ja då är det bara att skita i allt och avsäga vänskapen. Man kan må bra utan sådana personer omkring sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ni kanske ska ha en avslutningsorgie och sedan börja göra något annat än knulla runt hela tiden?[tired]


   
SvaraCitera

vilka cpn ni vekar vara [confused]


   
SvaraCitera

Kundvagnarna:

Nu vill jag veta vad ni tycker om saken. Var vännen en skit eller hade jag inte med saken att göra för att jag sa okej tidigare? Borde hon känt mig bättre eftersom vi varit vänner i över sju år och bott ihop i tre år, vilket vi inte gör längre.

ja, man kan ju undra ifall hon verkligen tycker att det var värt att bli av med en sån bra vän (sällan man hör att tjejer håller ihop så många år, faktiskt) enbart för att ligga med sin väns kk?


   
SvaraCitera

Hahah tjejer alltså..!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jakaerstark:

Hahah tjejer alltså..!

[bigcheers]


   
SvaraCitera