Aviseringar
Rensa alla

Min vän hade sex med mitt kk & ex.


Ämnesstartare

Jag ser faktiskt inte vad du hade med deras relation att göra.. Det var din KK inte din pojkvän...

I övrigt, wtf? Är ni båda helt mentalt störda eller? [tard]


   
SvaraCitera

har man så weirda "överenskommelser" får man fan skylla sig själv.[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alrighty then, Tack för åsikterna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daybreak:

Men skulle din "vän" göra taskiga saker som rör dig utan att ta det med dig, ja då är det bara att skita i allt och avsäga vänskapen. Man kan må bra utan sådana personer omkring sig.

Det är ungefär det jag gjort. Vi har haft en väldigt konstig relation, detta är inte första "cp"-grejen vi haft för oss. Jag vill inte vara en del av allt det där, ínte vara en sådan människa så jag har gått en annan väg nu. Bort från grekiska dramer och överrenskommelser utan känslor. För jag insåg att hon inte känner mig.

Jag har blivit visare eftersom jag vet att det finns så mycket mer som spelar roll. Det sura äpplet smälter väl helt någon gång, I guess.... [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

har man så weirda "överenskommelser" får man fan skylla sig själv.

Maybe? Jag vet faktiskt inte. Det finsn ju saker som heter att känna varandra.

jakaerstark:

Hahah tjejer alltså..!

Ja, så enkelt är det nog. Hrm.

noboundaries1:

ni kanske ska ha en avslutningsorgie och sedan börja göra något annat än knulla runt hela tiden?

Avundsjuk? ;P Ja, det är nog det som behövs 😛

Jonnybravo91:

Jag ser faktiskt inte vad du hade med deras relation att göra.. Det var din KK inte din pojkvän...

I övrigt, wtf? Är ni båda helt mentalt störda eller?

Det är snarare att jag inte begriper varför hon gjorde det om hon visste att det skulle såra mig. Och ja, vi är mentalt störda för så gör man inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kundvagnarna:

Avundsjuk? ;P Ja, det är nog det som behövs 😛

F15?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

F15?

nono. F24.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaha..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kundvagnarna:

nono. F24.

suck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kundvagnarna:

Det är snarare att jag inte begriper varför hon gjorde det om hon visste att det skulle såra mig. Och ja, vi är mentalt störda för så gör man inte.

Hämnden är ljuv?

Som sagt, mentalt störda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Kundvagnarna: Det är snarare att jag inte begriper varför hon gjorde det om hon visste att det skulle såra mig. Och ja, vi är mentalt störda för så gör man inte.

Hämnden är ljuv?

Som sagt, mentalt störda.

Fast hon blev inte ledsen då hon är känslokall. Pga av traumatiska händelser tidigare. Äsch, svårt att förklara. Ja.

Jag har fattat en del om mig själv nu iallafall, tack allesammans!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kundvagnarna:

Fast hon blev inte ledsen då hon är känslokall.

Bara för att hon inte gråter framför ögonen på dig, betyder inte det att hon inte känt något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar inte mycket av detta, men det innehåller för mycket sex här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Bara för att hon inte gråter framför ögonen på dig, betyder inte det att hon inte känt något.

Nähä? Säger du det? [tard]

Saken är svår att förklara och jag stod väldigt nära min vän förutom de sista tre månaderna vi bodde ihop. Man vet allt om varandra efter ett tag. Jag säger inte det för att skydda mig utan för att det faktiskt var så. Sedan vet jag mycket väl att det kan vara på det andra sättet också, men jag har svårt att tro det i detta fall.


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera