Aviseringar
Rensa alla

min vanliga sjukdom..


Ämnesstartare

nu har jag min vanliga sjukdom att jag är extremt trött och "utmattad" och inget flummigt. jag kände aldrig att det togs på allvar att jag var så trött och verkligen inte orkade något. och istället fick jag dumma frågor om jag har ätit dåligt? nej jag har inte ätit dåligt


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

besök läkare? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad ska dem säga. jag ska anstränga mig för att berätta allt sen säger de gå hem igen och hjälper inget sen är jag ännu tröttare. jag var hos läkaren för ett tag sen och det var en stort ansträngning för mig att ens gå dit och jobbigt att berätta men fick bara gå hem igen och de låtsas som att det inte är något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så jag inte ska orka klaga mer eller vadå?


   
SvaraCitera

Äter du bra och regelbundet?
Sover du bra och regelbundet?
Motionerar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:
Äter du bra och regelbundet?
Sover du bra och regelbundet?
Motionerar du?

ja men det hjälper inte

jag hatade att äta lök när jag var liten för det är så äcklig konsistens och smaken är konstigt att det ska vara något som smakar sött i mat. men inget har blivit bättre av att jag äter det. annars äter jag allt. men äter gärna sötsaker för att jag är så trött. gillar inte lukten på broccoli och gillar inte dom små runda kål. men grönkål tycker jag är jätte gott och färska morötter
jag sover jättebra ibland lite för länge men blir så trött. om jag har tränat bara somnar jag mitt på dagen för blir så trött efter.
jag gör det men orkar inte så mycket som jag borde blir så trött av att springa t.ex som jag vill vara bättre på. ibland är jag så trött så jag inte orkar stå upp ens.


   
SvaraCitera

inget jag hört om tidigare tror ja, antar att du behöver över 10 timmars sömn kanske annars vet ja inte, din kropp äter energi eller nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske har lågt blodtryck eller nått
eller psykisk utmattning som påverkar det fysiska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag gillar inte ketchup heller


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://vaccinationer.se/nyhetsinlagg/ny-studie-darfor-fick-barn-narkolepsi-av-vaccin/
har inte fått DET vaccinet men andra kan det varit därför jag blev så trött?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag var alltid så rädd för vacciner och nu visade sig att många blivit sjuka av det? men blev tvingad att ta det fast jag inte ville


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detta har också 
värk i hela
kroppen, utslag, känselbortfall, feber mm.Smärta och svaghet i benen, yr, svårt att tala och förstå, krypningar, hög puls, ingen uthållighet m.m... Jag kände mig trött och började tilloichmed somna i skolan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har svårt att vara vaken en hel dag eller sitta upp flera timmar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag gillade mycket att läsa när jag var liten men nu tycker jag det bara är jobbigt. skulle inte klara av att plugga för det går för fort eller jobba för blir så otroligt trött.


   
SvaraCitera