Aviseringar
Rensa alla

min vanliga sjukdom..


Ämnesstartare

jag har alla dessa
huvudvärk, trötthet, muskel- och ledvärk, stickningar, domningar, yrsel och allmän sjukdomskänsla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

”Blåsor/sår i munnen, hormonrubbningar, svår nervsmärta, neurologiska symtom. Stelhet, förlamande trötthet/matthet, konstant eller växlande influensakänsla i kroppen, oförklarliga temperaturökningar, svåra kroniska smärtor, , en onormalt snabb fysisk och mental trötthet, synrubbningar och andra ögonsymptom, känselrubbningar, yrsel, balanssvårigheter, huvudvärk, tryck i bröstet/svårt att andas utan att ha astma. Illamående, svagheter/domningar i armar, ben och händer, motoriska störningar, , oförmåga att prata.”
jag  Har trott att det bara beror på mig att jag bara är dålig men kan det vara en sjukdom pga vaccin?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tog ofta upp att jag hade ont och hur trött jag var men det viftades bara bort 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har tagit droger för att orka vara normal


   
SvaraCitera

Be att få ta ordentliga sköldkörtelprover - t3, t4 och tsh. I övrigt så behöver du psykiatrisk hjälp pga det är inga sköldkörtelproblem du har i övrigt, vilket du säkert vet (är väldigt rak här nu). Hoppas att du kan må bättre och komma tillbaka hit ngn gång. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förutom tröttheten så har jag även min hud som är problem nu? och att jag fick konstiga tankar när jag tog droger? som verkar oroa folk mest?
det andra är mest för mig det är problem och känns inte som det aldrig tas på allvar riktigt. det är det som jag upplever som problem iaf mest att jag blir så utmattad. lite konstigt att bli trött när jag knappt har gjort något. och då tror att jag bara är lat men det är jag inte det är verkligen onormalt jobbigt för mig att göra enkla saker
även mina stickningar i benen och att dem "somnar bort" ofta men det har jag trott att det bara är så och inte något att göra åt.


   
SvaraCitera

Mm det är nog flera olika saker du får ta tag i här. 


   
SvaraCitera

Det låter för mig som vitamin D brist. Symtomer av det brukar vara generell svaghet, inge ork, och viss smärta i ben och muskulatur, om jag inte misstar mig.

Det kanske också är anledningen till ditt hudproblem, alltså att du inte spenderar nog med tid ute i solen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hildingdoe:
Det låter för mig som vitamin D brist. Symtomer av det brukar vara generell svaghet, inge ork, och viss smärta i ben och muskulatur, om jag inte misstar mig.

Det kanske också är anledningen till ditt hudproblem, alltså att du inte spenderar nog med tid ute i solen.

kan inte sola pga min hud är förstörd och kommer bli grå om jag gör det... och dom ville eller kunde inte hjälpa mig med det på vårdcentralen. dom säger det påverkar bara utseendet. så får betala det själv isf och har inga pengar. och det var mitt eget fel för vissa skriver att det inte kan bli så och då var jag så dum att jag trodde på det? men dom ville väl bara sälja mkt och tjäna pengar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag var inne i en grupp som det var reklam för på Facebook och där hetsar dom att det är så bra för allt och att man ska ta det, och de är massa som tar det.
såg även en annan fått grått under armarna men jag trodde inte på det :/
helt plötsligt tittade jag i ljuset och såg att min hand blänkte i silver.


   
SvaraCitera

dfghdtyh:

kan inte sola pga min hud är förstörd och kommer bli grå om jag gör det... och dom ville eller kunde inte hjälpa mig med det på vårdcentralen. dom säger det påverkar bara utseendet. så får betala det själv isf och har inga pengar. och det var mitt eget fel för vissa skriver att det inte kan bli så och då var jag så dum att jag trodde på det? men dom ville väl bara sälja mkt och tjäna pengar

Vitamin D produceras huvudsakligen av att din hud utsätts för soljus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hildingdoe:

Vitamin D produceras huvudsakligen av att din hud utsätts för soljus.

men ska jag behöva ha det så nu då?


   
SvaraCitera