Aviseringar
Rensa alla

Mina charmiga sidor


Ämnesstartare

Jag tror att ingen tycker om mig. Jag tror mig vara aningen synsk Jag känner mig fet varannan dag. Jag känner mig snygg var tredje dag. Jag känner mig otillräcklig för snygga personer. Jag har en egen ponny. Jag är klubbens bästa ryttare. Jag är inte superbra på att laga mat. Jag kan glömma att äta. Jag kan äta. Jag avgudar drycken: Oboy. Jag är socialt handikappad. Jag kan vara jätteelak utan att mena det. Jag kan vara jätteelak och mena det. Jag kan vara söt om du kräver det. Jag kan "tyvärr" inte dansa strippdans. Jag kan tvätta. Jag är sugen på att bli rödhårig eller något. Jag gillar att kramas. Jag har en katt. Jag gillar Mariokart 64. Jag brukade drömma att jag hade snopp också, när jag var liten. Jag når inte mina tår, om jag har raka ben. Jag har slitet hår. Jag gillar att pussas. Jag äter de flesta maträtter. Jag är mörkrädd. Jag bor själv snart. Jag är utstött i skolan. Jag är rolig. Jag har konstig kroppsform. Jag skriver en avskräckande presentation. Jag gillar att prata om mig själv. Jag är inte så tjejig i huvudet. Jag vill inte ha biologiska barn än på länge. Jag gillar att hjälpa andra. Jag vill ha fosterbarn i framtiden. Jag har siktet inställt på SM-guld i en ridsportsgren. Jag är målinriktad. Jag är jätteambitiös ibland. Jag svettas. Jag följer en blogg som skrivs av en människa jag inte kommer överens med. Jag har facebook. Jag har tandställning. Jag har en tid inbokad för fotografering imorgon. Jag har snygg rumpa. Jag äter yoghurt på morgonen. Jag har svårt för att planera. Jag har inga höfter. Jag gillar att diskutera grejer ibland. Jag gillar sex om du är snygg och bra. Jag har tråkat ut dig.


   
Citera
Ämnesstartare

Jaja, kan vi knulla nu?[shake]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Jag gillar Mariokart 64

mkt viktit


   
SvaraCitera

Najs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jobbigt att läsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är stolt över att jag inte hamnade på startsidan efter att ha skrivit allt detdär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du verkar alldeles, alldeles... underbar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helt underbar.


   
SvaraCitera

jag gillar dig. du har inte tråkat ut mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Jag avgudar drycken: Oboy.

[love]

Postorderhoran:

Jag kan vara jätteelak utan att mena det.

[blush]

Postorderhoran:

Jag kan vara jätteelak och mena det.

[blush]

Postorderhoran:

Jag kan vara söt om du kräver det.

[blush]

Postorderhoran:

Jag kan tvätta.

[sad]

Postorderhoran:

Jag gillar att kramas.

[blush][love]

Postorderhoran:

Jag når inte mina tår, om jag har raka ben.

[cry]

Postorderhoran:

Jag gillar att pussas.

[blush][love]

Postorderhoran:

Jag äter de flesta maträtter.

[bigsmile]

Postorderhoran:

Jag bor själv

[blush]

Postorderhoran:

Jag är rolig.

[cute]

Postorderhoran:

Jag har konstig kroppsform.

[sad]

Postorderhoran:

Jag vill inte ha biologiska barn än på länge.

[cute]

Postorderhoran:

Jag gillar att hjälpa andra.

[smile]

Postorderhoran:

Jag svettas.

[sad]

Postorderhoran:

Jag gillar att diskutera grejer ibland.

[y]

Postorderhoran:

Jag gillar sex om du är snygg och bra.

Vi har så mycket gemensamt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Du verkar alldeles, alldeles... underbar!


   
SvaraCitera

Tycker posten tar lite lång tid på sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Du verkar alldeles, alldeles... underbar!

obs tula din mun ser ut som om du vore 1 barndomsvän till mig men håret gör att du inte ser ut som det. Är du min barndomsvän? [blush]

aristoteles:

Kärleksförklaring

nämen[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

nämen[blush]

Postorder Postorder min söta flicka, jag drömmer om att oboy från din mage dricka[blush][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner att en oboykyss is coming! [blush]


   
SvaraCitera