Aviseringar
Rensa alla

Mina föräldrar är outhärdliga


Ämnesstartare

dddddsdsdfsdg:

du ska inte prata med honom han är ett missfoster som misshandlar och manipulerar andra

känns liksom som att jag inte kan göra någonting 


   
SvaraCitera

nej du kan inte göra mkt. om du har bevis för att de misshandlat dig t.ex skador kan du gå till polisen och anmäla eller socialstyrelsen, men inte säkert det gör något bättre


   
SvaraCitera
Poppel

För det första vill jag bara säga att jag går o hoppas på att du kan få flytta ut ur det huset så fort som möjligt och skapa dig ett eget liv.
Mina föräldrar hade/har också stränga regler angående internetanvändning och datortid, men de behandlar mig med repsekt och jag är fri att göra det mesta som jag vill efter att ha pratat med dom- det är ju trots allt jag som får ta eventuella konekvenser.
Men detta är ju inte ens vettigt.
Jag har tyvärr inget super råd att ge dig, förutom den klassiska "prata med någon."
UMO finns alltid. Vänd dig dit.
Kramar till digHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Poppel:
För det första vill jag bara säga att jag går o hoppas på att du kan få flytta ut ur det huset så fort som möjligt och skapa dig ett eget liv.
Mina föräldrar hade/har också stränga regler angående internetanvändning och datortid, men de behandlar mig med repsekt och jag är fri att göra det mesta som jag vill efter att ha pratat med dom- det är ju trots allt jag som får ta eventuella konekvenser.
Men detta är ju inte ens vettigt.
Jag har tyvärr inget super råd att ge dig, förutom den klassiska "prata med någon."
UMO finns alltid. Vänd dig dit.
Kramar till digHjärta

tack för svar ska nog göra det


   
SvaraCitera