Aviseringar
Rensa alla

mina föräldrar bråkar, det känns som när


Ämnesstartare

jag var liten och de alltid bråkade och skrek, och jag och min bror satt gömda under täcket och grät


   
Citera
Ämnesstartare

[sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan relatera.

Kram[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet hur det känns. Kram. [sad]


   
SvaraCitera

när folk med två föräldrar skriver såhär är jag tacksam över att ha vuxit upp med 1 förälder

mvh använder första april som thanksgiving light


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch vad taskigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bråka och skrika inför sina barn.

aldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

när folk med två föräldrar skriver såhär är jag tacksam över att ha vuxit upp med 1 föräldermvh använder första april som thanksgiving light

hade hellre vuxit upp med min mamma, bara. min styvpappa är ingen rolig typ. min pappa och jag har ingen kontakt, men han har bara påverkat mig negativt.

glöm:

bråka och skrika inför sina barn.aldrig.

det är jättedumt. när vi var yngre brukade vi gå ut till dom och skrika tillbaka, de slutade bråka nästan helt då, men nu är de jobbiga igen.


   
SvaraCitera

amsi:

hade hellre vuxit upp med min mamma, bara. min styvpappa är ingen rolig typ. min pappa och jag har ingen kontakt, men han har bara påverkat mig negati

[sad][love]

gillar att leka med tanken på hur det hade varit att växa upp med min pappa under samma tak

antagligen bråkigt och skrikigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

person 1 puttar person 2 mot diskbänken, tar tag i person 2:s bakdel och juckar mot hen. person 2 skriker flertalet gånger att den inte vill, men person 1 fortsätter och tar ett hårdare tag om bakdelen. person 2 försöker ta sig loss, och när hen lyckas slår den till person 1 i ansiktet. person 1 känner sig djupt kränkt, men hur tror den att person 2 känner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Fingerprints:

kan relatera.Kram

Nintendo:

Vet hur det känns. Kram.

kram [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

gillar att leka med tanken på hur det hade varit att växa upp med min pappa under samma takantagligen bråkigt och skrikigt

usch


   
SvaraCitera

amsi:

person 1 puttar person 2 mot diskbänken, tar tag i person 2:s bakdel och juckar mot hen. person 2 skriker flertalet gånger att den inte vill, men person 1 fortsätter och tar ett hårdare tag om bakdelen. person 2 försöker ta sig loss, och när hen lyckas slår den till person 1 i ansiktet. person 1 känner sig djupt kränkt, men hur tror den att person 2 känner?

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

så var det


   
SvaraCitera