Aviseringar
Rensa alla

Mina föräldrar, bryta kontakten?


Ämnesstartare

Jag klarar inte av mina föräldrar längre.
Ytligt är dom snälla, lånar pengar om jag behöver skjuts om det behövs et.c

Men sen har vi alla känslor.
Jag kan inte berätta något till mina föräldrar. Alltid om man säger, jag har ont, skyll dig själv, vad ska jag göra i en situation, vet inte. Får aldrig låna något från dom för att dom säger utan att skoja Du har sönder allting aldrig haft sönder något som är deras.

Dom har inte heller accepterat att jag kommit ut och jag tror det var där gränsen gick häromdagen. En hel vecka har jag fått lyssnat på När ska du skaffa flickvän? Från pappas syster och mor som var på besök.

Inte kan jag heller säga något då dom inte förstår svenska.

Funderar nu på helt enkelt att bryta kontakten med mina föräldrar helt. Skita i det. 


   
Citera
mens
 mens

Det kan bara du bestämma och känna. Du kan ju dra ner kontakten med dem och se om de förstår. Eller berätta för dem precis hur du känner och att du därför du funderar på att helt bryta med dem.


   
SvaraCitera

Håller med föregående, försök långsamt bryta kontakten med dom med att tex flytta hemifrån till en ny stad (om du inte gjort det redan)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kanske ska vara fett machokaxig mot din farsa o kanske hota honom lite ifall han är orolig att bög=mes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalle97:
Håller med föregående, försök långsamt bryta kontakten med dom med att tex flytta hemifrån till en ny stad (om du inte gjort det redan)

Flyttat hemifrån. Hon har ringt mig 6 gånger idag och vart förbi två inte släppt in dom. 


   
SvaraCitera

timpeltt:

Flyttat hemifrån. Hon har ringt mig 6 gånger idag och vart förbi två inte släppt in dom. 

bra fortsätt så en tid i alla fall


   
SvaraCitera