Aviseringar
Rensa alla

Mina föräldrar suger! [mad]


Hando

Låt en kompis snagga dig då [cute]


   
SvaraCitera

Yogi:

Vill snagga mig imorgon, men nää då, självklart får jag inte det!

Haha påminner om min morsa [rolleyes] Gud alltså...
Senast jag klippte mig ville jag klippa mig 4 mm kort och spara en bit av luggen, det fick jag inte istället klipte hon 9 mm.
Nu har jag ju långt hår, när jag ville färga det svart ville hon inte det heller. (nu har jag det ändå men jag fick "nöja" mig med rött ett tag)
När jag ville köpa mina första 10-håls kängor med stålhätta [love] ville hon inte det heller, men till slut gick hon med på det och jag har dom än idag.


   
SvaraCitera

[cool]


   
SvaraCitera

När jag bodde hos min pappa fick jag inte heller klippa mig som jag ville. När jag var 12 ville jag raka av det, men det fick jag inte. [smile]
På senare år ville jag klippa det kortare än jag gjort tidigare, men det fick jag inte heller. Det är dock en sådan sak som jag bedömde att jag kunde göra ändå, trots förbud.
Vissa saker är okej att trotsa, hur man vill klippa sig är väl en sådan sak.
Det är ju ditt hår, blir det fult eller konstigt så får du väl skylla dig själv, och det växer ju ut igen.
Hade jag varit du så hade jag rakat av det ändå. [party]


   
SvaraCitera

haha 16 år och får inte bestämma frilla ;D måste vara jobbigt


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

Ni skins är så djupa. N förstår endast varandra.[cute]

Precis!


   
SvaraCitera

jag förstår inte varför dina föräldrar skulle vara kassa för att de vägrar betala 400kr för att du ska se ut som en pungkula.


   
SvaraCitera

Chickfactor:

jag förstår inte varför dina föräldrar skulle vara kassa för att de vägrar betala 400kr för att du ska se ut som en pungkula.

XDDDDD

hår är bra. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

jag förstår inte varför dina föräldrar skulle vara kassa för att de vägrar betala 400kr för att du ska se ut som en pungkula.

Vi kan göra det gratis. Morsan känner en vän som har en rakapparat, som vi kan låna när som helst. Men hon vill inte fråga henne efterson hon inte vill att jag ska raka mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Låt en kompis snagga dig då

Hmm tror inte jag känner någon som har en.
Btw hur kort brukar de flesta ha det? Omkring 10mm eller?


   
SvaraCitera

Yogi:

Vi kan göra det gratis. Morsan känner en vän som har en rakapparat, som vi kan låna när som helst. Men hon vill inte fråga henne efterson hon inte vill att jag ska raka mig

men köp en egen då eller fråga din morsas vän[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

köp

dyrt som fan

Chickfactor:

morsas vän

Hon kommer säga till min mamma såklart. Dom pratar varje dag typ


   
SvaraCitera

Yogi:

Jag får aldrig göra något som jag vill

Vet du vad man gör när föräldrar säger att man inte får göra ngt? [smile] MAN GÖR DET ÄNDÅ!

Jag skaffade dreads även fast dom sa nej till det, och vad hände - Jo dom tyckte att det blev snyggt, HAHAHA!

Vad kan hända om du snaggar dig trots att du inte får liksom, tror inte dom kmr sparka ut dig hemifrån precis. Man ska se ut som man vill, det är DU som ska vara nöjd inte dina föräldrar!


   
SvaraCitera

Hando:

Låt en kompis snagga dig då [cute]

Tänkte också skriva det [love]


   
SvaraCitera

klipp dig som du vill. det är bara hår, det växer ju ut igen.


   
SvaraCitera