Aviseringar
Rensa alla

Mina föräldrar vägrar hämta ut receptbelagd medicin


Getrekt:

Fast vart står det att det klassas som grova sömnproblem minst när det har gått flera dagar utan sömn?

Tycker inte att man kan kalla 3-4 h att somna som grovt bara. det är typ usual. Sa bara vad jag tycket. Ni behöver inte alls hålla med mig


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

Sa bara vad jag tycket. Ni behöver inte alls hålla med mig

Fast det framgick inte att du tyckte så.


   
SvaraCitera

Getrekt:

Fast det framgick inte att du tyckte så.

Nä okej , jag trodde det var obvious


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

Sa aldrig att h*n inte behövde medicin -__-´Sa bara att han inte kunnde kalla det grova sömnsvårigheter cus it´s not. Jag själv får sömnmedicin utskrivet och har typ samma problem som h*n. jesus christ

och vem är du att bedöma det?


   
SvaraCitera

S3ON:

Nu skall vi inte dra några förhastade slutsatser här.. 

nog för att du inte verkar tro på fakta, men även du måste väl vara medveten om att en läkare som pluggat 5½ år, och sen gjort praktik på det, sannolikt har bättre koll än random 15-åring som inte gått ur grundskolan.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

nog för att du inte verkar tro på fakta, men även du måste väl vara medveten om att en läkare som pluggat 5½ år, och sen gjort praktik på det, sannolikt har bättre koll än random 15-åring som inte gått ur grundskolan.

Det vore ju jättebra om det var på så vis, men tyvärr inte något man kan räkna med alltid. 


   
SvaraCitera

S3ON:

Det vore ju jättebra om det var på så vis, men tyvärr inte något man kan räkna med alltid. 

Rullar ögonen


   
SvaraCitera
FR1H3T
Ämnesstartare

Pass fungerar väl som leg? Nu hoppas jag fan att det inte kostar nå det är inte mitt jobb att betala för detta jag valde aldrig att ha sömnproblem gud blir så arg på dumma invandrarföräldrar som tror att det går att tvinga läkaren att skriva ut recept eller hur fan nu dom tror det fungerar i Sverige...


   
SvaraCitera

FR1H3T:
Pass fungerar väl som leg? Nu hoppas jag fan att det inte kostar nå det är inte mitt jobb att betala för detta jag valde aldrig att ha sömnproblem gud blir så arg på dumma invandrarföräldrar som tror att det går att tvinga läkaren att skriva ut recept eller hur fan nu dom tror det fungerar i Sverige...

Pass fungerar som leg så länge det inte har gått ut.


   
SvaraCitera
time
 time

Om det är melatonin du fått kan du passa på och förklara för dina föräldrar samtidigt vad det faktiskt är - det är inte knarkpiller, utan ett naturligt hormon vi alla redan har i kroppen, men som kan behöva en boost när man har svårt att somna. Det är som att du får ut extra vitaminer eller något. 


   
SvaraCitera
Yaren

FR1H3T:

Ja självklart, men vill inte gå dig och bli idiotförklarad. Har fundera rpå skadliga tankar jag orkar inte känna mig trött hela dagen nå mer pga att man itne kan sova på kvällen särskilt när man har sommarjobb kl 6 på morgonen.

Vadå idiotförklarad? De ställer knappt några frågor. De dömer inte, det är deras jobb. Tro mig, jag har hämtat mycket pinsammare saker än sömntabletter på recept. Av manliga apotekare. Off you go <3 


   
SvaraCitera