Aviseringar
Rensa alla

mina katter e supertrötta


Ämnesstartare

fattar inte vrf
de har sovit hela dagen heeeela natten heeeeela dagen
supertrötta som 2 fånar
vrf?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

pga regnigt vöder?


   
SvaraCitera

Jag vill också ha katter. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Jag vill också ha katter. [sad]

vrf har du inte de då? [crazy]


   
SvaraCitera

Är det innekatter? Innekatter kan ju lätt bli lite "slöare", eftersom de har svårare att stimuleras ordentligt.
Eller så är det bara en liten period. Ibland sover de ju nästan hela tiden, och ibland känns det som att de aldrig sover. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, de är innekatter, men de ser så ledsna ut fattar ej vrf de har ingen livsgnista i ögonen...kanske deprimerade...måste städa o rensa negativ energi o köpa skinka imorgon o leka mer med dem men de e så tråkigt de e så tjocka o lata iaf den ena pallar inte ens jaga sakerna utan ligger ner o viftar med tassarna bara,,,

asså de e inte överviktiga utan de e bara väldigt slöa känns de som. nu blir det hårdlekning som gäller gör typ aldrig det längre


   
SvaraCitera

Testa å smiska dom lite så blire nog fart på't skaru se. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

Testa å smiska dom lite så blire nog fart på't skaru se. [wink]

Båda har redan som kajal runt ögonen. [smile]


   
SvaraCitera

Angelize:

Båda har redan som kajal runt ögonen.

Bra jobbat! [cute]


   
SvaraCitera

Angelize:

vrf har du inte de då? [crazy]

Måste skaffa eget boende först. Min syster är allergisk också, men henne behöver jag ändå inte träffa särskilt ofta.


   
SvaraCitera

Angelize:

Båda har redan som kajal runt ögonen.

Vänta lite, hur menar du nu? är dom så trötta så dom har runda ringar under ögonen lr har du pucklat på dom lite?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

Bra jobbat! [cute]

Haha dör...jag läste "sminka" inte smiska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

Vänta lite, hur menar du nu? är dom så trötta så dom har runda ringar under ögonen lr har du pucklat på dom lite?

Angelize:

Haha dör...jag läste "sminka" inte smiska

[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Måste skaffa eget boende först. Min syster är allergisk också, men henne behöver jag ändå inte träffa särskilt ofta.

Den dagen du köper katter e de som att adoptera riktiga bebisar. De e alltid där för dig. Som stalkers fast på ett positivt sätt. O mjuka o gosiga. O väldigt glada. O man blir glad.


   
SvaraCitera

Angelize:

Ja, de är innekatter, men de ser så ledsna ut fattar ej vrf de har ingen livsgnista i ögonen...kanske deprimerade...

Hm. Låter lite som att de kanske skulle må bra av att gå ut? [sad] Du kanske ska testa, och se om det piggar upp dem? Om de gillar det så borde du låta dem gå ute, är ju dumt att hålla dem inne om de mår dåligt av det.


   
SvaraCitera