Aviseringar
Rensa alla

mina katter e supertrötta


Angelize:

Haha dör...jag läste "sminka" inte smiska

Hahaha lol xD [cute]
Hm, det förklarar ju endå inet de mörka ringarna. [no-no]


   
SvaraCitera

Angelize:

Den dagen du köper katter e de som att adoptera riktiga bebisar. De e alltid där för dig. Som stalkers fast på ett positivt sätt. O mjuka o gosiga. O väldigt glada. O man blir glad.

Vet. Jag älskar katter. Men samtidigt känns det lite elakt att skaffa, för mår de verkligen bra av att aldrig gå ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I med en stänkar så ska du se att de är uppe som ett brandlarm igen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stänkare* / Grannen i Beck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

Hm, det förklarar ju endå inet de mörka ringarna. [no-no]

Svart runt ögonen, som två smala ringar, ser ut som kajal. [smile]

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Hm. Låter lite som att de kanske skulle må bra av att gå ut? [sad] Du kanske ska testa, och se om det piggar upp dem? Om de gillar det så borde du låta dem gå ute, är ju dumt att hålla dem inne om de mår dåligt av det.

Den ena är väldigt rädd och är säkert psykiskt sjuk eller något han brukar bli rädd så fort de plingar på dörren o har försökt me koppel han vill ej vara ute... Den andra skulle säkert passa som utekatt men inte här iaf, i sånt fall på landet. Testade gå ut med sele på honom men han blev rädd så han e väl van att vara innekatt. Men de får vara på balkongen när de vill och den är stor så de får frisk luft iaf.

Proteus:

Vet. Jag älskar katter. Men samtidigt känns det lite elakt att skaffa, för mår de verkligen bra av att aldrig gå ut?

De mår säkert bra om de bor på landet och får gå ut fritt. MEn annars så finns det ju massa bilar och knäppa människor så det är stor risk att de dör känns det som. Skulle aldrig släppa ut mina katter här iaf (själva), de är som att släppa ut två bebisar som inte kan skydda sig själva haha, men bodde jag på landet så visst. Där skulle ena katten trivas för han älskar vatten och sol[crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Angelize:

Men de får vara på balkongen när de vill och den är stor så de får frisk luft iaf.

Ah, okej. Men vad knepigt. Du kanske ska ta dem till veterinären och se om det är något fysiskt fel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trötta på dig? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha min hund va också helt död igår, och min kompis hund med. lovar att det va någon internationell vilodag för alla husdjur igår[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fixa lite kattmynta så blire fart på dem!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aw vill också ha katter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

måste städa o rensa negativ energi o köpa skinka imorgon o leka mer med dem men de e så tråkigt de e så tjocka o lata iaf den ena pallar inte ens jaga sakerna utan ligger ner o viftar med tassarna bara,,,

[love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

men de ser så ledsna ut fattar ej vrf de har ingen livsgnista i ögonen...kanske deprimerade

Dom umgås ju med dig[cute] Oooh, snaap![bigsmile]


   
SvaraCitera

Angelize:

Svart runt ögonen, som två smala ringar, ser ut som kajal.

Sminkar dom sig? [shake]


   
SvaraCitera

Angelize:

Ja

Angelize:

är

Angelize:

supertrött


   
SvaraCitera