Aviseringar
Rensa alla

Mina kompisar har börjat röka spice


Ämnesstartare

Många av mina vänner har börjat röka något som heter spice. Den har typ samma effekt som cannabis, men hört att den är mycket farligare. Jag är orolig för dem, vad tycker ni att jag ska göra?


   
Citera

Säg till hen att det ej är bra för hen.


   
SvaraCitera

Rekommendera att de röker cannabis istället. [crazy] Eller så får du helt enkelt acceptera att väljer annorlunda än dig ibland. Hur ofta röker de?

Sen säger faktumet att det är mycket farligare än cannabis väldigt lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Rekommendera att de röker cannabis istället. Eller så får du helt enkelt acceptera att väljer annorlunda än dig ibland. Hur ofta röker de?Sen säger faktumet att det är mycket farligare än cannabis väldigt lite.

Cannabis är för dyrt, det är drf de började med spice skit :S En av mina vänner har blivit jätte konstig o jag funderar på att berätta för snuten.


   
SvaraCitera

Hittan nån läskig dokumentär om vad som händer med folk som röker spice o tvinga dem att se


   
SvaraCitera

mosse.musik:

Cannabis är för dyrt, det är drf de började med spice skit :S En av mina vänner har blivit jätte konstig o jag funderar på att berätta för snuten.

Berätta absolut inte för polisen. [tired] Det kommer bara ge mer problem för dem. Är ni under 18?

Sen förändras folk av en rad olika anledningar, spicerökning är inte den enda.


   
SvaraCitera

mosse.musik:

Cannabis är för dyrt

odla

Isotop:

mer problem för dem

man behöver väl inte ha problem för att ta droger, många börjar ju bara för att


   
SvaraCitera

oatsreuvaue:

man behöver väl inte ha problem för att ta droger, många börjar ju bara för att

Varför skriver du det till mig? TS gör en tråd om ämnet, alltså är det underförstått att han anser att det är ett problem. Att säga till polisen skulle ge dem mer problem och även betydligt mer "objektiva" sådana.


   
SvaraCitera

oatsreuvaue:

odla

detta är nog inte berra 43 i en egen lägenhet som undrar utan typ liam 13 som bor hemma hos mamma och då kan man inte odla cannabis hursomhelst


   
SvaraCitera

Isotop:

Varför skriver du det till mig?

Vet inte helt, tanklöst kommenterande?

Isotop:

alltså är det underförstått att han anser att det är ett problem

mmh tänkte du menade problem som i att de hade andra problem i deras omgivning eller psykiska som lett till att de börja röka på,.. hmm kopplade nog lite konstigt

Isotop:

Att säga till polisen skulle ge dem mer problem och även betydligt mer "objektiva" sådana.

Aa höll o håller med det där.

isola:

detta är nog inte berra 43 i en egen lägenhet som undrar utan typ liam 13 som bor hemma hos mamma och då kan man inte odla cannabis hursomhelst

Ja.. då är det ju inte så lätt, inte bra att odla ändå, men bättre än att välja något billigare men värre gift, fast kan man inte så kan man inte det är sant


   
SvaraCitera

oatsreuvaue:

mmh tänkte du menade problem som i att de hade andra problem i deras omgivning eller psykiska som lett till att de börja röka på,.. hmm kopplade nog lite konstigt

Gillar inte att bli misstolkad. [blush]


   
SvaraCitera

Isotop:

Gillar inte att bli misstolkad.

mmh det är fett jobbigt
man måste visst uttrycka sig genomtänkt, noggrant o detaljerat om man ska undvika det har jag märkt, men det vägrar jag!


   
SvaraCitera

äre typ oregano eller.


   
SvaraCitera

oatsreuvaue:

mmh det är fett jobbigt
man måste visst uttrycka sig genomtänkt, noggrant o detaljerat om man ska undvika det har jag märkt, men det vägrar jag!

Kanske därför du misstolkade mig. [cool]


   
SvaraCitera

OF 5:

äre typ oregano eller.

Dill
Krossade senapsfrön
Oregano
Hela vitpepparkorn.


   
SvaraCitera