Aviseringar
Rensa alla

Mina kompisars bror är så jävla attraktiv


SOMBI

säg det till honom, då blir han säkert glad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill också se bild!!! va vav avavva 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min största dilemma är dock att våningen ovanför min på mitt jobb överkryllas med snygga 25åringar. i skjortor och finbyxor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
hur gammal är han?

20, alltså inte för gammal Rodnar 

FruLiten:
Jag vill också se bild!!! va vav avavva 

skicka till dig 😉 

kukoxo:
min största dilemma är dock att våningen ovanför min på mitt jobb överkryllas med snygga 25åringar. i skjortor och finbyxor

smyg upp dit på lunchrasten och flörta lite, skulle jag ha gjort haha XD

SOMBI:
säg det till honom, då blir han säkert glad!

han sprang iväg, men hörde säkert att jag skrek "OMG YOUR BROTHER IS SO HOT!" till en av tvilingarna 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
olla honom

absolut 😉 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

smyg upp dit på lunchrasten och flörta lite, skulle jag ha gjort haha XD

hahha har inget att göra där öht då de håller på något helt annat än det jag gör. men 1 har typ tagit lite kontakt o erbjöd skjuts en gång >:D things r going good
snart e jag 1 av dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

hahha har inget att göra där öht då de håller på något helt annat än det jag gör. men 1 har typ tagit lite kontakt o erbjöd skjuts en gång >:D things r going good
snart e jag 1 av dom

Tumme upp snart har du full access till allihop Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen utav mina kompisar har äldre bröder eller i alla fall som är attraktiva hehe. Några av mina kompisar var på min store brorsa några gånger då blev jag lite sur... Om jag tänker på det är det dubbelmoral för att jag inte vill att min brorsa ska "dejta" mina kompisar (14) Fast jag själv "dejtar" killar i hans ålder (18) Skulle ba vara konstigt om mina kompisar var tsm med min brorsa...  Som tur var inte min brorsa intresserad <:3 hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload: (14) Fast jag själv "dejtar" killar i åldern (18) 

har nt ens snackat med ngn kille som e 15+ hahahhahahhaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: har nt ens snackat med ngn kille som e 15+ hahahhahahhaa

HAHA BlinkHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:

HAHA BlinkHjärta

du är 14 right? känner du att du hamnar på samma plats mentalt som en 18-åring? eller ja, dom kanske är världens barnsligaste elr ngt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: du är 14 right? känner du att du hamnar på samma plats mentalt som en 18-åring? eller ja, dom kanske är världens barnsligaste elr ngt

yes, Asso jag är väldigt "bestämd" i början av förhållandet att jag inte vill ha det så seriöst. Eftersom killar som är 18 är MYCKET mognare än vad en 14 årig kille är så fattar dem de och kan respektera det. Jag tycker mycket bättre om äldre killar än yngre eftersom dem är inte så desperata som alla 14 åringar är och har mycket mer respekt... Sen ser också äldre killar snyggare ut Blink Var till och med "tsm" med en 4 år äldre kille än mig när jag var 7 år, min brorsas ex bff men sen flyttade han RodnarLedsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:
Ingen utav mina kompisar har äldre bröder eller i alla fall som är attraktiva hehe. Några av mina kompisar var på min store brorsa några gånger då blev jag lite sur... Om jag tänker på det är det dubbelmoral för att jag inte vill att min brorsa ska "dejta" mina kompisar (14) Fast jag själv "dejtar" killar i hans ålder (18) Skulle ba vara konstigt om mina kompisar var tsm med min brorsa...  Som tur var inte min brorsa intresserad <:3 hehe

kan tänka mig att det skulle va awkward Galen tyvärr tror jag nog att de flesta killar som e 18 tkr att 14 e för ungt, finns såklart undantag, men från vad jag har hört från mina kompisar siktar de mer på 16, 17, 18 åringar. fast om jag ska va ärlig skulle jag nog bli sur på vemsomhelst av mina kompisar om de blev ihop med 14åriga tjejer Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: an tänka mig att det skulle va awkward  tyvärr tror jag nog att de flesta killar som e 18 tkr att 14 e för ungt, finns såklart undantag, men från vad jag har hört från mina kompisar siktar de mer på 16, 17, 18 åringar. fast om jag ska va ärlig skulle jag nog bli sur på vemsomhelst av mina kompisar om de blev ihop med 14åriga tjejer

Varför skulle du bli sur? Bara undrar Glad


   
SvaraCitera