Aviseringar
Rensa alla

Mina samlade verk [party]


you got som serious skills


   
SvaraCitera

oui oui jag har långt hår, ännu längre nu än på bilden...


   
SvaraCitera

Erkowich:

you got som serious skills

tack du


   
SvaraCitera

Som jag skrev i den andra tråden så tycker jag det ser fint ut. Väldigt personligt och så. 🙂 Du skrev att du bytte efternamn så du kommer säkert ha en titel på sidan också? Annars tycker jag det framgår väldigt tydligt vad det handlar om.


   
SvaraCitera

Förresten på tal om det, att man ser vad det handlar om. Detta är något som jag har problem med med min hemsida. :/ Om jag får sno ett litet hörn av tråden.

http://www.icegarden.net/

Hur kan jag göra för att få det att framträda mer? Förut hade jag texten "design & illustration" också men kände mig inte bekväm med det. Så om någon har något tips så tar jag gärna emot det.


   
SvaraCitera

Inel:

Hallå alla UM rävar

Jag tog åt mig[blush]

Btw, fina grejer (och 90-talskänsla är coolt)[wink]


   
SvaraCitera

Draken, kan du inte ha ditt fullständiga namn och "Alex....Illustratör" eller nått. så skaffar du dig själv en titel på samma gång. jag vill själv ha en titel!

"Maja........" mångkonstnär? låter för flummigt.

S N O P P I S:

Btw, fina grejer (och 90-talskänsla är coolt)

Hej Snoppen! Stämmer! (Iofs hatade jag 90-talet men jag älskar min sajt så då måste jag gilla det) [crazy]


   
SvaraCitera

Inel:

Draken, kan du inte ha ditt fullständiga namn och "Alex....Illustratör" eller nått. så skaffar du dig själv en titel på samma gång. jag vill själv ha en titel!

Jao, mitt problem är ju att jag också håller på med olika grejer (eller försöker). Det känns som jag låser mig genom att sätta en titel på mig själv. Fast just nu har jag bara digitala bilder på sidan, tanken är att det (precis som din) ska finnas olika kategorier senare. ;P


   
SvaraCitera

Åh, gillar verkligen gips-fåglarna!


   
SvaraCitera

ser inte ett skit hur har du kodat?


   
SvaraCitera

Chips:

Åh, gillar verkligen gips-fåglarna!

Vad roligt, det är de nyaste skulpturerna jag gjort.

snart har jag ett nytt namn och då blir det en kortare adress och allt! [smile]


   
SvaraCitera

Inel:

Vad roligt, det är de nyaste skulpturerna jag gjort.

snart har jag ett nytt namn och då blir det en kortare adress och allt! [smile]

Really? Nice! 😀

Åh, nice det med. Korta länkar är kärlek, haha. [party]


   
SvaraCitera

Nu har jag kanske sagt detta innan men jag ska minsann länka till din sida sen när du fått bättre adress. 😀[love]


   
SvaraCitera

jag ska också checka in på St Eriks ^^


   
SvaraCitera

isdrake:

Hur kan jag göra för att få det att framträda mer? Förut hade jag texten "design & illustration" också men kände mig inte bekväm med det. Så om någon har något tips så tar jag gärna emot det.

Få vad att framträda mer?


   
SvaraCitera