Aviseringar
Rensa alla

mina två bästisar. fuck me.


smisk

BadAssLezbo:

jag kommer bli fet

Nej.


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

men iaf, anledningen till att jag skrev det här var för att jag vill veta hur jag kan behålla mina vänner

Du har ju fått ett tydligt svar på den frågan. Sluta ÄS-a dig eller sök hjälp.

BadAssLezbo:

jag kommer bli fet

Hade också blivit förbannad om du var en av mina bästa vänner om det är såhär du pratar med folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Du har ju fått ett tydligt svar på den frågan. Sluta ÄS-a dig eller sök hjälp.

men det är bara svårt att sluta prata om mat när det är allt som pågår i mitt huvud

Miceparade:

Hade också blivit förbannad om du var en av mina bästa vänner om det är såhär du pratar med folk.

jag ska försöka sluta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

sök hjälp nu, innan det är försent.


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

men det är bara svårt att sluta prata om mat när det är allt som pågår i mitt huvud

Förstår det. Förstår också att det enda man kan tänka på är mat om man inte har ätit på över ett dygn.
Kusin eller ej, skit i folks åsikter och sök hjälp. Det här handlar om dig, inte din kusin, inte någon annan. Kan du inte sluta ÄR det ett problem oavsett vad någon säger. Huvudsaken är att du är ärlig mot dig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Tips: Sluta bete dig som ett jädra ÄS-barn. Man förlorar vänner då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Förstår det. Förstår också att det enda man kan tänka på är mat om man inte har ätit på över ett dygn.

det gjorde inte ont efter ett tag

Miceparade:

Kusin eller ej, skit i folks åsikter och sök hjälp. Det här handlar om dig, inte din kusin, inte någon annan. Kan du inte sluta ÄR det ett problem oavsett vad någon säger. Huvudsaken är att du är ärlig mot dig själv.

jag vill bara få fortsätta åtminstone att spy, något jag inte kommer få göra om de får reda på något.
dom kommer tycka jag är konstig och svag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

dom kommer tycka jag är konstig och svag

När du tuppar av stup i kvarten (för det kommer du garanterat att göra om du inte äter på flera dagar) och inte kommer in i puberteten som de gör så kommer de kanske att tycka så, ja. Så sök hjälp hos din skolsköterska eller föräldrar. Det är deras ansvar att se till så att du får den professionella hjälp du behöver.


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

det gjorde inte ont efter ett tag

Är du förvånad?

BadAssLezbo:

jag vill bara få fortsätta åtminstone att spy, något jag inte kommer få göra om de får reda på något.

Skärp dig. Det är väl klart som fan att du inte ska hålla på och spy. Vill du tvunget gå ner i vikt ska du motionera och äta sunt. Är säker på att du är fullt medveten om detta.

BadAssLezbo:

dom kommer tycka jag är konstig och svag

Menar du att de du söker hjälp hos kommer att tycka att du är konstig och svag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

När du tuppar av stup i kvarten (för det kommer du garanterat att göra om du inte äter på flera dagar) och inte kommer in i puberteten som de gör så kommer de kanske att tycka så, ja.

kom in i puberteteten i 1an
svimma har jag bara gjort 1 gång hittils men fått massa yrsel

isola:

Så sök hjälp hos din skolsköterska eller föräldrar. Det är deras ansvar att se till så att du får den professionella hjälp du behöver.

jag vågar inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

kom in i puberteteten i 1an

Nej, det gjorde du inte.

BadAssLezbo:

jag vågar inte

Det är jättesvårt, men du måste göra det förstår du. Det kan dröja länge innan de reagerar för egen maskin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Är du förvånad?

lite

Miceparade:

Skärp dig. Det är väl klart som fan att du inte ska hålla på och spy. Vill du tvunget gå ner i vikt ska du motionera och äta sunt. Är säker på att du är fullt medveten om detta.

men jag vill spy. jag kan inte sluta hetsäta så ifall jag inte kunde spy så skulle jag va fet vid det här laget

Miceparade:

Menar du att de du söker hjälp hos kommer att tycka att du är konstig och svag?

nej, min familj

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

isola:

Nej, det gjorde du inte.

joho, fick bröst då

isola:

Det är jättesvårt, men du måste göra det förstår du. Det kan dröja länge innan de reagerar för egen maskin.

min kusin har så, varje gång som hon har ätit så får hon upp spya


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

men jag vill spy

Det är precis därför du ska söka hjälp.

BadAssLezbo:

nej, min familj

Mmh, men som sagt. Skit i dem, de har inget med detta att göra om de inte kan stödja dig.
Det enda som är konstigt och svagt med ditt beteende är den vidriga ytlighet du applicerar på ditt liv och bestraffar din egna stackars kropp. Det är sjukt att du hellre låter dina 12 första år prägla ett liv som du eventuellt kommer att leva i över 60 år till.
Det är svagt att bestraffa sig själv för att kunna vältra sig i självömkan.

Sök. Hjälp.


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

en av dem sa att jag var ungefär hälften hennes mått

Innebär inte detta att hon sa att du var smal? Varför fick du utbrott isf? [chocked]

Annars säger jag som alla andra; ät, så blir du mindre lättirriterad. Försök hitta andra saker än bikt och utseende att fokusera på. Sök hjälp om det blir för mycket. Och så vidare[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

iaf, tänk om det fortsätter så här? jag vill inte förlora dem, vad ska jag göra?

Det är helt upp till dig. Om de blir irriterade av att du talar om din vikt och dylikt så är det kanske bäst att helt enkelt inte göra det.

Om du har svårigheter så kan det vara bra att tala med en utomstående. Kurator, UM eller annan vuxen.


   
SvaraCitera