Aviseringar
Rensa alla

Mina vänner förstår mig inte...


Ämnesstartare

människor är mindre toleranta för andra än man tror och framför allt för vad de utger sig för att vara. sånt är tyvärr livet. har du tur så hittar du nog vettiga människor ska du se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vill kunna prata med vänner som inte tar betalt för det... men förstår din poäng.. damn att det ska vara uppförsbakce hela livet...


   
SvaraCitera

Ibland tror jag att jag själv har Aspergers, men jag är nog bara socialt missanpassad. ;D

Känner en med Aspergers och jag lyckades aldrig få ett riktigt bra hum om vad som egentligen definierar det mer än att man är lite sämre på det sociala. Hur fan vet man att man har det egentligen?


   
SvaraCitera

Tror du lider av latmask.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Märker att man har MYCKET enklare att komma igång med människor runt omkring mig än själv. Det är plötsligt lättare att träna, fixa mat, komma iväg på andra saker. Är frustrerad över att ha dessa svårigheter. men försöker nu hitta lösningar.

Att bo kollektiv vet jag ungefär hur man fixar men kan man få vara i ett kollektiv tillfälliga stunder bara för att hänga? Få denna gemenskap som krävs för att jag ska komma igång? Att hänga med en massa människor och kunna träna tillsammans? Vad finns det för alternativ. Finns det kollektiv för de som tränar mycket?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså vanligt kollektiv bara för att hänga...

sedan började jag svamla.
det andra jag försökte få fram var om de fanns träningskollektiv där många med träningsintresse hänger?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppborgen:

Du kan väl inte tvinga dina kompisar att göra ett schema åt dej?

haha önska att jag kunde. har så sjukt mycket roliga ideer som nu blir försummade p.g.a vardagliga ting. men så är det nog tyvärr för alla.

önskar att man kunde tvinga någon som är bättre än mig på det att göra det 🙂 och till andra.. kanske ta betalt det vore något det 🙂


   
SvaraCitera