Aviseringar
Rensa alla

Mindre fett, mer muskler


Ämnesstartare

Alltså är det möjligt att banta, men samtidigt få muskler? Jag vill gå ner 5 kilo, men måste samtidigt få muskler och de väger ju... Och hur mycket proteiner måste jag äta varje dag för att bygga muskler? Har hört att om man förbränner mer kalorier än dags intaget så är musklerna det första kroppen bryter ner?


   
Citera
Ämnesetiketter
time
 time

Men lilla vän, du behöver inte gå ner fem kilo med tanke på hur smal du redan är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Men lilla vän, du behöver gå ner fem kilo med tanke på hur fet du är.


   
SvaraCitera

novemberbarn:

timeisrunningout: Men lilla vän, du behöver gå ner fem kilo med tanke på hur fet du är.

Tror inte dig riktigt där.


   
SvaraCitera

Jojobantning=bajs [n]


   
SvaraCitera

novemberbarn:

Alltså är det möjligt att banta, men samtidigt få muskler?

MissAnox:

Jojobantning=bajs [n]

Håller med, kolla bara på Oprah. Tror även att det har vetenskaplig stöd att yoyo bantning suger.

Men angående din fråga så är svaret ja.


   
SvaraCitera

Jag bantade i förmiddags [blush]
Gick dock inte ner nått


   
SvaraCitera

Svaret är nej. Du kan inte bygga muskler samtidigt som du förbränner fett, till viss mån i början verkar det nog så men att äta som när man deffar och tro att musklerna blir större... Nej. jag antar också att du inte vill ha jättestora muskler.

Här kan du få sjukt mycket hjälp! Jag har länge tyckt att min hemsida skall vara sticky istället för den förfärliga guiden som finns nu men ungdomar.se admins vill inte... Här har du en länk iallafall, kolla in det du tycker verkar vettigt:) lycka till!

http://trainingground.webs.com/


   
SvaraCitera