Aviseringar
Rensa alla

Mindre syskon.


Ämnesstartare

Min lillebror är 17 år gammal.
Han har använt mina hörlurar och nu funkar inte den vänstra av dessa hörlurar.

Till saken: Ska jag misshandla den hemska människan eller ska jag köpa ett par nya hörlurar och tvinga han att betala mig?


   
Citera
Ämnesetiketter

misshandla och råna


   
SvaraCitera

Kan du göra nåt av det är det ju toppen [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast han har knappt några pengar och inga saker som är värda någonting. Han är på gränsen till värdelös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Kan du göra nåt av det är det ju toppen

Kan anlita någon som misshandlar han.. Jag är inte så stark. Han måste ju få ett straff iallafall..


   
SvaraCitera

HIMYNAMEISKARL:

Kan anlita någon som misshandlar han.. Jag är inte så stark. Han måste ju få ett straff iallafall..

Ja, det är klart. Har "kontakter" så det är bara att hojta till om du bestämmer dig för misshandel [wink]


   
SvaraCitera

HIMYNAMEISKARL:

köpa ett par nya hörlurar och tvinga han att betala


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Ja, det är klart. Har "kontakter" så det är bara att hojta till om du bestämmer dig för misshandel

Kan inte kontakterna stjäla mig ett par asfeta hörlurar istället. Så kan dom misshandla min bror senare. Som tack.


   
SvaraCitera

HIMYNAMEISKARL:

Kan inte kontakterna stjäla mig ett par asfeta hörlurar istället. Så kan dom misshandla min bror senare. Som tack.

Hahaha visst, låter som ett bra avtal [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Hahaha visst, låter som ett bra avtal

[cool][cool]


   
SvaraCitera

HIMYNAMEISKARL:

misshandla


   
SvaraCitera

HIMYNAMEISKARL:

köpa ett par nya hörlurar och tvinga han att betala mig


   
SvaraCitera

HIMYNAMEISKARL:

Min lillebror är 17 år gammal.
Han har använt mina hörlurar och nu funkar inte den vänstra av dessa hörlurar.

Till saken: Ska jag misshandla den hemska människan eller ska jag köpa ett par nya hörlurar och tvinga han att betala mig?

Om någon förstörde mina underbara lurar (I synnerhet om ett syskon gjorde det) så skulle jag nog se hur mycket stryk man kan ge syskonet i fråga med dom trasiga hörlurarna innan problemet har löst sig och båda lurar fungerar eller båda är trasiga och om ongdjäveln (Pardon my Wermlanndschka) är i livet kan han få sälja dom organ som fortfarande är hela och gå och köpa nya.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Keysersoze:

är i livet kan han få sälja dom organ som fortfarande är hela och gå och köpa nya.

Otroligt sjukt sagt men jag gillar idén. Synd bara att jag tvingade honom att svälja sin tunga..


   
SvaraCitera

Misshandla.


   
SvaraCitera